English

ارتقا جایگاه رانندگان بین شهری و راهداران توسط شورای اطلاع رسانی دولت در استان ها

شورای اطلاع رسانی دولت در استان ها فرصت خوبی برای ارتقا جایگاه رانندگان و راهداران هستند

ارتقا جایگاه رانندگان بین شهری و راهداران توسط شورای اطلاع رسانی دولت در استان ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، منصور فخاران مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان در سفر به استان خوزستان ضمن دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با 20 میلیون مخاطب مستقیم و غیر مستقیم، گسترده ترین شبکه مجازی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی را دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در ایام نوروز و اربعین حسینی(ع)، افزود: اجرای این دو طرح که با هدف ارائه برنامه های فرهنگی در راستای استراحت رانندگان و کاهش تصادفات جاده ای برگزار شد.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح واکنش سریع راهداری با نام طوس را در جاده های کشور اجرا کرد و در این طرح کاربران جاده مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها که نیازمند اقدام سریع برای برطرف کردن است را به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور گزارش می‌دهند و راهداران بلافاصله برای رفع این مشکلات اقدام می کنند.

مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان با اشاره به جایگاه رانندگان و راهداران در کشور، بیان کرد: شوراهای اطلاع رسانی دولت در استان ها فرصت خوبی برای پرداختن به جایگاه رانندگان حمل و نقل کالا، مسافر و راهداران هستند.

فخاران اذعان کرد: رانندگان بخش کالا و مسافر و راهداران در تمام طول سال مشغول کار هستند و خدمات خود را به تمام مردم ارائه می دهند از این رو می توان از ظرفیت شورای اطلاع رسانی دولت در استان ها برای پرداخت به جایگاه این عزیزان استفاده کرد.

این گزارش می افزاید مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان در این سفر با رئیس صدا و سیمای استان خوزستان دیدار و بر لزوم برقراری ارتباط مستمر با رسانه ها تأکید کرد و گفت: روابط عمومی سازمان در تمام فعالیت های حمل و نقل و راهداری حاضر است و با برقراری ارتباط مستمر قوی با رسانه ها، شرایط لازم را برای ایجاد اعتماد کاربران جاده فراهم کند.

فخاران با بیان این‌که خدمات ارائه شده به مردم باید صادقانه باشد، گفت: تولید محتواهای قوی در راستای ارائه این خدمات به مردم، یک اصل در روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی با اشاره به 26 آذ و آغاز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری بیان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای قدردانی از راهداران و رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای است.

این گزارش حاکی است حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان خوزستان نیز در دیدار با مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در عین مظلومیت، یکی از سازمان های منظم کشور است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، افزود: تلاش نیروهای راهداری و بخش حمل و نقل جاده ای مختص زمان خاصی نیست و در سرما و گرما شاهد حضور فعال این عزیزان در جاده ها هستیم که قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: نیروهای راهداری و رانندگان حمل و نقل جاده ای به نوعی خدمت‌گذاران گمنام کشور هستند.

وی اظهار کرد: مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت در استان به مرکز ارسال می شود و می توان از این ظرفیت برای همکاری با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان استفاده کرد.

بر اساس این گزارش داریوش دبیقی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان نیز در دیدار با مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: استان خوزستان با برخورداری از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه و پایانه بار بندر امام خمینی(ره) جایگاه ویژه و مهمی در کشور دارد و همواره سعی داشتیم در پخش اخبار در صدا و سیما به این مهم به نحو احسن پرداخته شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه های استان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، افزود: صدا و سیمای مرکز خوزستان این پتانسیل و توان را دارد که بیش از پیش به فعالیت های صورت گرفته در حوزه های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بپردازد.

گفتنی است مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر خود به استان خوزستان در جلسه شورای‌اطلاع‌رسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی