English

تقدیر استاندار اصفهان از مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان

استاندار اصفهان از پیگیری و تلاش های مستمر مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص گازرسانی به شهرستان خور و بیابانک تقدیر نمود.

تقدیر استاندار اصفهان از مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی از پیگیری و تلاش های مستمر علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و همکاران در خصوص گازرسانی به شهرستان خور و بیابانک تقدیر نمود.

شایان ذکر است، پروژه بزرگ گازرسانی به شهر خور به روش انتقال گاز طبیعی فشرده، همزمان با هفته دولت سال 97 با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

برای گازرسانی به شهر خور ایستگاهی با ظرفیت ۲ هزار متر مکعب بر ساعت تحت عنوان ایستگاه دختر به منظور تزریق گاز از تانکرهای حامل گاز CNG به شبکه شهری و با اعتباری بالغ بر ۵۵میلیارد ریال اجرایی شد.

در این پروژه حدودد ۵۸ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن اجرایی شده و طی بهره برداری از آن بیش از۲ هزار و ۲۰۰خانوار معادل ۶هزارو ۷۶۵نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در رابطه با این پروژه بزرگ استان،بیان داشت: از آنجا که شهرستان خور و بیابانک از خط انتقال گاز دور بوده و امکان اتصال شبکه شهری به خطوط انتقال وجود نداشت، گازرسانی به این شهرستان از طریقCNG و بر مبنای بهترین استانداردهای بین المللی و ملی صورت گرفته است.

علوی تصریح کرد: در عملیات اجرایی این طرح تمامی زیر ساخت های گازرسانی اعم از شبکه توزیع و علمک ها آماده شده و گازطبیعی از طریق تانکرهای قابل حمل به شبکه تزریق می گردد .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه برای این حجم اشتراک، 2016کنتور نصب گردیده، اضافه کرد: تنها سه شهر جندق، انارک و فرخی فاقد گاز طبیعی هستند که عملیات شبکه گذاری این سه شهر و دو روستای چوپانان و چاه ملک نیز اجرایی گردیده و تا اواخر سال جاری این سه شهر نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی