English

شهردار هچیرود خبر داد؛

رشد ۴۰۰ درصدی هزینه عمرانی شهرداری هچیرود

شهردار هچیرود گفت: هزینه عمرانی سال 1401 نسبت به سال گذشته رشد 400 درصدی داشته که 30 پروژه عمرانی با محوریت ساحل، محور اصلی، محلات و جاده جنگلی در حال اجرا است.

رشد 400 درصدی هزینه عمرانی شهرداری هچیرود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر ردایی شهردار هچیرود اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هچیرود از تاریخ 22 تا 28 آبان به عنوان هفته هچیرود نامگذاری گردیده است که ضمن تبریک، خدمت همه شهروندان در طول این هفته برنامه‌های عمرانی مختلفی به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: بازگشایی و تخریب 5 واحد تجاری به همراه یک واحد مسکونی در مرکز شهر با هزینه بالغ بر 41 میلیارد تومان، بازگشایی راه دسترسی ساحلی حاشیه رودخانه هچیرود، تخریب دو باب واحد تجاری در محله دوجمان در ورودی پروژه موج دوجمان، تملک و تخریب ساختمان آبدارخانه مسجد محله عباسکلا و اجرای میدان برای این محله و بهره‌برداری از روکش آسفالت محلات اکبر آباد و سرچشمه (چاه‌خانی) با هزینه بالغ بر 6 میلیارد تومان از جمله پروژه های مهم عمرانی است که در هفته هچیرود سالجاری به بهره برداری می رسد.

شهردار هچیرود بیان داشت: همزمان با هفته هچیرود و طبق وعده مجموعه مدیریت شهری هچیرود، معبر 20 متری دسترسی به ساحل در مرکز شهر هچیرود با تفاهم نامه فی‌مابین شهرداری، آب منطقه ای و مالک هتل ستاره شمال آزادسازی شد.

وی گفت: از تعداد 25 واحد تجاری مرکز شهر هچیرود تعداد 10 واحد در طول یک سال گذشته تملک شده است که 6 واحد از آن تخریب و تعریض معبر شد.

ردایی افزود: شاهد رشد 50درصدی ساخت و ساز در طول سال اخیر در سطح شهر بوده ایم که در این بین تا پایان مهرماه 45 هزار مترمربع پروانه ساختمانی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد نشان می دهد.

وی عنوان داشت: پاکسازی، نظافت و نگهداری 6 کیلومتر نوار ساحلی شهر هچیرود به صورت مستمر در حال اجراست و پروژه های موج دوجمان، نگین هچیرود و ساحل آرام کیاکلا پس از تکمیل و بهره برداری موجب تحول در زمینه گردشگری، اشتغال و بهرمندی عموم از مواهب ساحل را فراهم می کند.

شهردار هچیرود تصریح کرد: طرح نهضت خدمات شهری_عمرانی 2 که شامل پاکسازی، نظافت، لکه گیری آسفالت، ترمیم روشنایی، هدایت آبهای سطحی، لایروبی و رفع مشکلات فوری محلات و… می باشد از 15 آبان ماه آغاز شده است.

وی تأکید کرد: لازم می دانم از هدایت و حمایتهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر، تلاش کارکنان‌ خدوم شهرداری و همچنین تعامل و همکاری مردم شریف هچیرود قدردانی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی