English

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام:

توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه فراسازمانی است

همایش بزرگ خیابانی حجاب و عفاف با مشارکت ادارات و سازمانهای مختلف و با حضور پرشور صدها نفر از مردم در خیابان آیت الله طالقانی برگزار شد و اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام با برگزاری ایستگاه اهدای کتاب، برنامه قصه گویی اعضا کتابخانه های عمومی و معرفی کتاب توسط کتابداران، در این همایش بزرگ، حضوری پررنگ داشت.

توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه فراسازمانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در ارتباط با فعالیتهای فرهنگی کتابخانه های عمومی در مراسم گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه فراسازمانی است که هر ارگانی به سهم خود و با امکاناتی که در اختیار دارد، در این راستا تلاش نماید.

وی افزود: در همایش بزرگ امروز دهها جلد کتاب ارزشمند با هدف آشنایی مبنایی مردم با ارزشهای دینی بویژه حجاب و عفاف در بین مردم توزیع شد.

حیدری اشاره کرد: مشاوره چهره به چهره کتابداران و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان به حاضرین و علاقمند به کتابخوانی، از دیگر برنامه های برنامه های بود که تا دقایق پایانی مراسم ارائه شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام همچنین خاطرنشان ساخت: اجرای برنامه نمایش انفرادی توسط مهشید نظری عضو کتابخانه مرکزی ایلام و برنامه قصه گویی و معرفی کتاب از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم برگزارشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه