English

عبدالحمید حمزه پور اظهارداشت؛

پیش بینی حل مشکل آب هرمز در زمان حضور گردشگران

مدیرعامل شرکت آبفای هرمزگان در دیدار با امام جمعه هرمز و بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب این شهر از به کارگیری تمامی توان برای حل مشکل آب هرمز به ویژه در ایام حضور گردشگران خبر داد.

پیش بینی حل مشکل آب هرمز در زمان حضور گردشگران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آبفای هرمزگان گفت: جزیره هرمز به دلیل گردشگری بودن این جزیره در مقطعی از ایام سال بویژه نوروز شاهد حجم عظیمی از حضور مسافر است که برای تامین این نیاز مطالعات لازم انجام و تلاش خواهیم کرد این مشکل مرتفع شود.
وی افزود: با افزایش ظرفیتی که طی هفته های آتی صورت می گیرد، تمام نیاز هرمز مرتفع و آب این جزیره به پایداری لازم خواهد رسید.
مدیرعامل آبفای هرمزگان عنوان کرد: با افزایش ظرفیت تولید آبشیرینکن هرمز، میزان تولید آب این سایت به بیش از دو هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.
وی با تاکید بر تامین نیاز آب هرمز در ایام تعطیلات و افزایش جمعیت شناور ایام نوروز خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل پیش بینی هایی از جمله احداث مخازن جدید ذخیره و نصب پکیج سیار آبشیرینکن صورت گرفته که امیدواریم با تامین اعتبار لازم این نیاز نیز مرتفع شود.
حمزه پور همچنین با قدردانی از امام جمعه هرمز، بر لزوم مصرف بهینه آب تاکید کرد و گفت: آب تولیدی آبشیرینکن، بسیار گران است از این رو انتظار داریم از ظرفیت پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.
در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی امام جمعه هرمز با قدردانی از حضور مدیرعامل آبفا در این جزیره و بررسی مشکلات این جزیره ابراز امیدواری کرد، با توانمندی هایی که از مدیرعامل جدید آبفا سراغ داریم این مشکلات مرتفع و در آینده شاهد بهبود وضعیت آب جزیره هرمز باشیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه