English

پیمانکار به دلیل عدم وصول مطالباتش جاده را بست

شرکت پیمانکار جاده روستایی مچاهیل از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه محور این روستا را به دلیل عدم پرداخت معوقاتش به روی مردم و گردشگران بست.

پیمانکار به دلیل عدم وصول مطالباتش جاده را بست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شرکت پیمانکار جاده روستایی مچاهیل از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه محور این روستا را به دلیل پرداخت نشدن معوقاتش به روی مردم و گردشگران بست.
در این خصوص علی دیل عضو شورای روستای مچاهیل اظهار داشت: محور این جاده در دست احداث روستای میچاهیل با این دستاویز که هنوز شرکت پیمانکار معوقات خود را دریافت نکرده است توسط عوامل اجرایی این شرکت مسدود شده و همین امر منجر شد تا گردشگران و مردم در این محور گرفتار و سرگردان شوند.
دیل عنوان کرد: اهالی روستای مچاهیل در این شرایط از جاده فرعی و قدیمی روستا درحال حاضر استفاده می کنند اما افرادی که با هدف گردشگری که از جاده قدیمی بی خبرند و‌ تاکنون ده‌ها خودرو در این محور سرگردان شده اند که با کمک اهالی روستا خودروها از این گرفتاری نجات و به سمت روستا راهنمایی شده اند.
وی اذعان داشت: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندرلنگه در جریان این ماجرا قرار دارد و دستور باز شدن محور در دست احداث را صادر کرده است اما راننده لودر در محل شرکت حضور ندارد و این وضعیت اسف بار باعث شده تا شرمنده گردشگران شویم.
وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم این مشکل هرچه زودتر با پیگیری مسئولان شهرستان مرتفع شود و وضعیت‌ مناسبی نیست، زمانی که گردشگران به این منطقه آمدند باید این عمل صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه