English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

حل معضل ترافیک استان در دستور کار قرار گرفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: با تأکید استاندار مازندران مبنی بر حل مشکلات اساسی استان، رفع مسایل و گره های ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

حل معضل ترافیک استان در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی رازجویان در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به اینکه استاندار مازندارن بر تهیه 5 طرح اولویت دار برای حل مشکلات اساسی استان تأکید کرد، اظهار داشت: مقام عالی دولت در مازندران، ترافیک را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که مردم استان و گردشگران از آن رنج می برند.

وی با بیان این که مازندران به عنوان استان برتر در کاهش تصادفات و فوتی ها در سطح کشور بر اساس گزارش پلیس راهور و ستاد ناجا کشور شناخته شده است، ادامه داد: مازندران به عنوان کانون توجه گردشگران باید به لحاظ ترافیکی در شرایط مطلوبی باشد و نباید شاهد توقف های طولانی در محورهای مواصلاتی باشیم.

معاون عمرانی استاندار بیان داشت: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و مهار شدن ویروس کرونا می بایست اقداماتی را در این راستا در محورهای مواصلاتی و محورهای بین شهری صورت دهیم که این جلسه حسب دستور استاندار برگزار و معضلات ترافیکی احصا و راهکارهای مرتبط در این راستا با هماهنگی دستگاه های اجرایی در جلسات آتی مطرح و بررسی می شود تا با صدور دستورات لازم توسط استاندار شاهد کاهش ترافیک و سردرگمی مردم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه