English

تأکید بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت رفع مشکلات مردم

رئیس کل دادگستری و استاندار هرمزگان بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت رفع مشکلات مردم تأکید کردند.

تأکید بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان، انتصاب وی به عنوان نماینده عالی قوه مجریه در این استان را تبریک گفت.
رئیس کل دادگستری و استاندار هرمزگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و تأکیدات رؤسای محترم جمهور و قوه قضاییه، بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت رفع مشکلات مردم تأکید کردند.
رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در جریان این دیدار با تأکید بر همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی از دولت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به اقدامات ویژه دادگستری استان در زمینه برقراری امنیت، ایجاد صلح و سازش، رسیدگی به پرونده‌های مهم، مقابله با فساد، برخورد با قاچاق، حمایت از سرمایه گذاری و تولید و احیای کارخانه ها و کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل نیز اشاره کرد و خواستار ارتقا سطح همکاری ها در این خصوص شد.
وی در ادامه یادآور شد: متأسفانه حجم زیادی از کالاها در گمرکات به علت عدم ترخیص در معرض فساد قرار دارند که این موضوع نیازمند برنامه ریزی منسجم، ایجاد زیرساخت های لازم و تأمین نیرو و تجهیزات کافی برای تعیین تکلیف سریع این اقلام است.
صالحی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه ویژه شورای تأمین به موضوع قاچاق سوخت شد و بر ضرورت ایجاد اشتغال توسط دولت با هدف بهبود معیشت مرزنشینان به منظور کاهش آمار قاچاق تأکید کرد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان در پایان برای مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان در این جایگاه مهم آرزوی موفقیت کرد.
استاندار هرمزگان نیز در جریان این دیدار، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی استان گفت: ارتقا جایگاه استان هرمزگان در همه زمینه ها مهمترین هدف ما است که امیدواریم در تعامل بین دستگاه ها در ذیل سه قوه و دیگر نهادها صورت پذیرد.
مهدی دوستی خاطرنشان کرد: می توانیم براساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت های مختلف را در کنار هم و در راستای رسیدگی به مطالبات مردم قرار دهیم و مطمئناً این امر بسیار اثربخش خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: قطعاً با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی که استان هرمزگان از آن برخوردار است، اقدامات چشمگیری را در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم شاهد خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه