English

سرهنگ محمد رستمی مطرح کرد؛

کشف خودرو قاچاق ۱۰ میلیاردی در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی میناب خبر داد.

کشف خودرو قاچاق 10 میلیاردی در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تردد یک دستگاه خودروی تویوتا V6 قاچاق در یکی از روستاهای میناب مطلع  و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی دستگاه قضایی در جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام و خودروی مورد نظر را در یک عملیات موفق توقیف و برای بررسی تکمیلی به مقر انتظامی انتقال دادند. 

این مسئول انتظامی افزود: راننده خودرو هیچ گونه مدارکی دال بر مالکیت ارائه نکرده است و با استعلام از سامانه راهور پلاک نصب شده بر روی خودرو متعلق به یک دستگاه تویوتا لندکروز بوده که شماره موتور و تنه خودرو با سامانه راهور همخوانی نداشته لذا با بررسی تخصصی مشخص شد خودرو بصورت قاچاق از کشور های حاشیه خلیج فارس وارد کشور شده است.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودروی توقیفی را 10میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند، گفت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل، و متهم به دادسرا معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی