English

سرهنگ محمد رستمی:

کلاهبردار اینترنتی در میناب دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبردار اینترنتی در میناب دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب، در خصوص کلاهبرداری اینترنتی، اذعان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مینابی مبنی بر برداشت مبالغی به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رستمی افزود: در بررسی های تخصصی و فنی، توسط کارشناسان مشخص شد مبلغ 150 میلیون ریال از طریق اینترنت به واسطه خریدهای اینترنتی، طی چند ماه از حساب شاکی برداشت شده است.

این مسئول انتظامی اظهارداشت: ماموران پلیس فتا پس ازتحقیقات تکمیلی محل دقیق ارتکاب جرم که یک مغازه بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه شاگرد مغازه را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: در بازجوئی های فنی به عمل آمده مشخص شد شاکی برای خرید به واحد صنفی مراجعه و در حال مکالمه با تلفن همراه بوده که شاگرد مغازه از این فرصت استفاده و اطلاعات کارت بانکی وی را سرقت کرده و سپس در فرصت مناسب اقدام به انتقال 150 میلیون ریال وجه نقد به حساب خود کرده است، که دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهم از طریق دادسرا با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب در پایان نسبت به همچین کلاهبرادری های اینترنتی هشدار داد و از عموم شهروندان خواست در هنگام استفاده از دستگاه کارت خوان حتما رمز بانکی را خودشان وارد کرده و  از در اختیار قراردادن اطلاعات کارت های بانکی، رمز دوم خرید اینترنتی و اطلاعات حساب خود، به دیگران جدا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه