سرخط خبرها
  • اظهارات تند مقامات اسرائیلی: ترامپ و کاخ سفید ما را فریب داد
  • ابراهیم عزیزی: پاسخ به حمله امروز اسرائیل قطعی است.
  • خدمات و‌ کارت‌های‌ بانک ملی رفع اختلال و فعال شد
  • پیشنهاد ۲ ساله پرسپولیس برای اسکوچیچ ارسال شد
  • صف‌های طولانی برای خروج از اوکراین در منطقه لووف تشکیل شده است
  • ️منابع عبری: ارتش اسرائیل برای مقابله با هر تهدیدی از سوی ایران آماده می‌شود
  • تمام بلیت های بازی ایران نیوزلند فروخته شد و مجموعا ۷۰ هزار هوادار در استادیوم حضور خواهند داشت
  • قول مجلسی: امسال در هیچ شهری مشکل آب نخواهیم داشت!
  • معاون وزارت کشور: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت آرد و نان ندارد

ستاد بحران سازمان غذا و دارو:

فعالیت عادی داروخانه‌ها در سراسر کشور ادامه دارد

در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشور، ستاد بحران سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای آخرین وضعیت و اقدامات خود را تشریح کرد.

داروخانه
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از سازمان غذا و دارو، در این اطلاعیه آمده است:

«این کمیته ضمن محکومیت قاطع حملات اخیر و تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه امنیت و تمامیت ارضی کشور، و با اتخاذ رویکردی پیشگیرانه و اطمینان‌بخش، مراتب اطمینان‌بخشی لازم را در خصوص استمرار خدمات حیاتی حوزه فراورده های سلامت بویژه دارو و تجهیزات پزشکی اعلام می‌دارد.

 

استمرار فعالیت مراکز ارائه‌دهنده خدمات دارویی

تمامی داروخانه‌های منتخب، شبانه‌روزی و دولتی سراسر کشور، کماکان به فعالیت عادی و شبانه‌روزی خود ادامه داده و آمادگی کامل جهت تأمین نیازهای دارویی هموطنان عزیز را دارند.

 

تضمین زنجیره تأمین و تولید

تولیدکنندگان محترم دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین شرکت‌های توزیع‌کننده، با حداکثر توان و مطابق با برنامه‌ریزی‌های مدون، وظایف خطیر خود را در تأمین و توزیع اقلام سلامت محور به نحو احسن ایفا می‌نمایند. اطمینان داده می‌شود که چرخه تولید و تأمین کماکان با صلابت و استحکام ادامه خواهد یافت.

 

ذخایر راهبردی و امنیت غذایی و دارویی

کشور از ذخایر راهبردی و استراتژیک قابل توجهی در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی، شیر خشک و سایر فراورده‌های سلامت برخوردار است که توانایی پاسخگویی به کلیه نیازهای پیش‌بینی شده و اضطراری کشور را دارا می‌باشد.

 

نظارت و آمادگی عملیاتی

کمیته بحران سازمان غذا و دارو به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه در حال پایش مستمر وضعیت بوده و با هماهنگی کامل با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، آمادگی لازم جهت مدیریت هرگونه اقتضاء و تأمین نیازهای ضروری جامعه را دارا است.

 

تأکید بر اولویت سلامت عمومی

اطمینان داریم که اولویت نخست دولت و نظام سلامت، حفظ جان، سلامت و رفاه آحاد ملت ایران است و کلیه اقدامات لازم در بالاترین سطح برای عبور از این مقطع حساس با قوت در حال اجراست.

در پایان این اطلاعیه از هموطنان گرامی  خواسته با حفظ آرامش، به اخبار و اطلاعات صرفاً از طریق کانال‌های رسمی و موثق اطلاع‌رسانی توجه  نماید و ابراز امیدواری شده است با اتکا به خداوند متعال و وحدت ملی، اطمینان داریم که ملت سرافراز ایران، همچون گذشته، از این مرحله دشوار نیز سربلند و پیروز عبور خواهد کرد.»

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه