English

محمدعلی نجفی مجددا روانه زندان شد

شهردار سابق تهران که به جرم قتل همسر دومش در زندان به سر می برد، روز چهارشنبه با وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان آزاد شد و امروز مجددا به زندان بازگشت.

محمدعلی نجفی مجددا روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری موج،  محمدجواد حشمتی ،  رئیس کل دادگستری استان تهران درخصوص بازگشت مجدد محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به زندان گفت: برابر ضوابط و مقررات قانونی هرچند با گذشت اولیای دم قصاص منتفی می‌شود، ولی در مورد جنبه عمومی جرم قتل، توسط دادگاه حکم مقتضی صادر خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران افزود: ضمن اینکه محکومیت نامبرده بابت نگهداری سلاح غیرمجاز به قوت خود باقی است و سرانجام نیز مجازات اشد اجرا می‌شود.

نجفی روز چهارشنبه با تودیع وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان آزاد شده بود. 

در ماده 612 قانون مجازات اسلامی آمده است: «هر کس مرتکب قتل عمد شود و شاکی نداشته یا شاکی داشته ولی از قصاص گذشت کرده باشد و یا بهر علت قصاص نشود در‌صورتیکه اقدام وی موجب اخلال در نظم و صیانت و امنیت جامعه یا بیم تجری مرتکب یا دیگران گردد دادگاه مرتکب را به حبس از 3 تا 10 سال‌ محکوم می‌‌کند.»

وکیل نجفی نیز پیشتر از اعتراضش به حکم شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران در خصوص قتل عمد خبر داده و گفته بود معتقدیم آنچه رخ داده قتل شبه عمد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه