English

لوییس فان خال:

ترجیح می‌دهم بازی‌های منچسترسیتی را نگاه کنم تا منچستریونایتد

من ترجیح می‌دهم تا بازی‌های منچسترسیتی را نگاه کنم تا منچستریونایتد. شما برای موفقیت به این نیاز دارید که در تیم‌تان کیفیت داشته باشید و این همان چیزی است که منچسترسیتی از آن بهره می‌برد ولی در منچستریونایتد این دیده نمی‌شود.

ترجیح می‌دهم بازی‌های منچسترسیتی را نگاه کنم تا منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، لوییس فان خال ۶۶ ساله دو فصل هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت و در این مدت تنها توانست یک جام حذفی را برای این تیم کسب کند. او نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای منچستریونایتد به دست بیاورد تا جای خودش را به ژوزه مورینیو بدهد.

لوییس فان خال با اشاره به حضور ژوزه مورینیو در منچستریونایتد و اختلاف یازده امتیازی این تیم با صدرنشین جدول لیگ برتر، گفت‌: من ترجیح می‌دهم تا بازی‌های منچسترسیتی را نگاه کنم تا منچستریونایتد. شما برای موفقیت به این نیاز دارید که در تیم‌تان کیفیت داشته باشید و این همان چیزی است که منچسترسیتی از آن  بهره می‌برد  ولی در منچستریونایتد این دیده نمی‌شود. اگر شما از من بپرسید که عملکرد من در منچستریونایتد چگونه بود؟ من به شما این را می‌گویم که با در نظر گرفتن تمام شرایط بهترین عملکرد دوران مربیگری‌ام را در تیم سپری کردم. ما فوتبال بسیار خوبی را در منچستریونایتد  بازی می‌کردیم که در انگلیس غریبه بود ولی در حال‌ حاضر این را شما می‌بینید که تیم ژوزه مورینیو تا چه اندازه کسل کننده بازی می‌کنند، آن‌ها هم اکنون  فوتبال دفاعی ارائه می‌دهند  ولی من در تیمم فوتبال هجومی داشتم و هیچ وقت اتوبوس پارک نمی‌کردم.

ژوزه مورینیو، دستیار لوییس فان خال در تیم بارسلونا بود و در این تیم ‌اسپانیایی همکاری خوبی بین این دو مربی وجود داشت.

سرمربی پیشین هلند در پایان صحبت‌هایش درباره ژوزه مورینیو گفت‌: او دستیار من در بارسلونا بود. اتفاقی که برای مورینیو در بارسلونا رخ داد، اتفاقی است که خیلی در فوتبال رخ می‌دهد. او مربی با شرایط و ویژگی‌های خاص خودش است.

منچستریونایتد فردا شب (چهارشنبه) در لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف تیم بورنموث خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه