English

آماده باش آتش نشانی اصفهان برای آیین چهارشنبه سوری

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مانند هر سال برای مقابله با حوادث احتمالی آیین چهارشنبه سوری، تدابیر ایمنی اندیشیده و تمام ایستگاه های خود را به حالت آماده باش درآورده است.

آماده باش آتش نشانی اصفهان برای آیین چهارشنبه سوری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: خودروهای آتش نشانی همزمان با برگزاری چهارشنبه آخر سال در بیش از 10 نقطه پُرخطر و پُرترافیک سطح شهر اصفهان مستقر خواهند شد و پنج دستگاه موتورسیکلت آتش نشان نیز در سطح شهر گشت زنی می کنند.

شریعتی گفت: کارشناسان این سازمان برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی با صنف رنگ فروشان مذاکره و به آنها توصیه کرده اند تا مواد اصلی تولید مواد محترقه مانند اکریل را به افراد شناس و تولیدکننده فروخته و از عرضه آن به اشخاص کم سن و ناآگاه خودداری کنند.

وی گفت: با همکاری روابط عمومی شهرداری و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، طرح های اطلاع رسانی در سطح شهر نصب شده است تا آگاهی لازم در باره مراسم چهارشنبه سوری و خطرات احتمالی آن به شهروندان ارائه شود.

شریعتی با اشاره به اینکه سال گذشته خسارات و تلفات جانی در چهارشنبه آخر سال به سازمان آتش نشانی گزارش نشد، به شهروندان توصیه کرد: این جشن باستانی را به روش سنتی اجرا و از حادثه آفرینی برای خود و دیگران خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان در استفاده از آتش های کوچک و بظاهر کم خطر نیز موارد ایمنی را رعایت و از ریختن مواد مشتعل کننده روی آن جلوگیری کنند.

24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 600 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

سال گذشته 35 مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان امام موسی کاظم (سوانح سوختگی) اصفهان مراجعه کردند که فقط یک نفر از میان آنها با 35 درصد سوختگی بستری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه