English

۲۴ کشته ومصدوم در حوادثرانندگی روز گذشته گیلان

فرمانده پلیس‌راه گیلان گفت: روز گذشته بر اثر بی‌توجهی رانندگان به قوانین و مقررات رانندگی چهار نفر در حادثه رانندگی جان باختند و بیش از ۲۰ نفر مجروح شدند که نشانه بی‌توجهی نسبت به قوانین رانندگی است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورها باز بوده و ترافیک عادی و روان است.

مهیار رستگار با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان وجود ندارد، افزود: رانندگان با رعایت مقررات و قوانین مربوطه رانندگی کنند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان سهل‌انگاری و اشتباه در رانندگی را منجر به وقوع حوادثمرگبار دانست و تصریح کرد: روز گذشته یکی از پرحادثه‌ترین روزهای گیلان بود.

وی ادامه داد: روز گذشته بر اثر بی‌توجهی رانندگان به قوانین و مقررات رانندگی چهار نفر در حادثه رانندگی جان باختند و بیش از ۲۰ نفر مجروح شدند که نشانه بی‌توجهی نسبت به قوانین رانندگی است.

رستگار با بیان اینکه تخلفات رانندگی مرگبار است، خاطرنشان کرد: یک تخلف حادثه‌ساز می‌تواند غیرقابل جبران باشد.

وی با اشاره به اینکه بارها درباره حوادثرانندگی مطالب و توصیه‌های مربوط به آن صحبت‌های زیادی شده است، خاطرنشان کرد: بی‌توجهی رانندگان به مقررات حوادثجبران‌ناپذیری به همراه دارد.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه اگر رانندگان به توصیه‌ها توجه کنند از حوادثناگوار جلوگیری می‌شود، یادآور شد: سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب‌آلودگی، انحراف به چپ و… از جمله تخلفات حادثه‌ساز در رانندگی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی