English

نصب سیستم D. VOR در فرودگاه رشت

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت از خریداری سیستم D. VOR جهت نصب در این فرودگاه خبر داد.

کریم آقایی مدیرکل فرودگاه گیلان در گفت و گو با خبرنگار موج اظهار کرد: سیستم D. VOR که زاویه هواپیما را نسبت به شمال مغناطیسی و موقعیت هواپیما را نسبت به ایستگاه زمینی این دستگاه کمک ناوبری نشان می دهد پس از ترخیص از گمرک در فرودگاه سردار جنگل رشت نصب خواهد شد.

وی به تعویض دستگاه کمک ناوبری ILS که تسهیل کننده فرود هواپیما بر روی باند پرواز است اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی گیلان، خرید دستگاه جدید ILS فرودگاه رشت در دستور کار قرار گرفته است و با نصب این دستگاه، فرود هواپیما در شرایط جوی نامساعد امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: افزایش پرواز در فرودگاه رشت مستلزم فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله سیستم های کمک ناوبری مانند D. VOR،

ILS و DME دانست و افزود: فراهم نمودن این زیرساخت ها شرکت های هواپیمایی را جهت برقراری پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت ترغیب خواهد کرد.

آقایی خاطرنشان کرد: از عوامل ترغیب شرکت های هواپیمایی جهت برقراری پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت، تضمین مسافر از سوی آژانس های گردشگری و مسافرتی در گیلان می باشد و انتظار می رود این آژانس ها با هم افزایی یکدیگر در افزایش پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت نقش آفرینی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی