English

افتتاح ۳۵۲ واحد مسکن مددجویان در هفته دولت

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: امسال در مجموع هزار و ۳۷۷ واحد از منابع کمیته امداد و مشارکت بنیاد مسکن انقلابی اسلامی و هزار واحد توسط سپاه قدس گیلان در استان احداثمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، علیرضا محمدی پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح واحدهای مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های صومعه‌سرا، فومن، شفت و بندر انزلی با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد توجه به مناطق روستائی است اظهار کرد: امسال یک‌هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان در استان ساخته می‌شود.

وی به واگذاری زمین برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد توسط خیران در مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: تامین مسکن مددجویان در شهرها گران است و از طریق مسکن مهر این مشکل را برطرف می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه یک‌هزار واحد مسکن به مددجویان زیر پوشش در سال‌های گذشته در استان واگذار شده است، تصریح کرد: سال گذشته در سفر رئیس جمهور به گیلان مقرر شد زمین دو هزار واحد مسکن مددجویان روستایی از طریق استانداری در اختیار کمیته امداد استان گذاشته شود.

محمدی از ساخت واحدهای مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و بیان کرد: امیدواریم دو هزار نفر از مددجویان بدون مسکن را به مناطق مذکور هدایت کنیم.

وی به احداثیک‌هزار واحد مسکن مددجویان به صورت مقاوم‌سازی در گیلان اشاره کرد و گفت: مبلغ هشت تا ۱۵ میلیون تومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی مسکن به مددجویان پرداخت می‌شود.

*افتتاح ۳۵۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در هفته دولت

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به افتتاح ۳۵۲ واحد مسکن مددجویان در هفته دولت امسال، خاطرنشان کرد: امسال در مجموع یک‌هزار و ۳۷۷ واحد از منابع کمیته امداد و مشارکت بنیاد مسکن انقلابی اسلامی و یک‌هزار واحد توسط سپاه قدس گیلان در استان احداثمی‌شود.

محمدی، توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف را گروه‌های هدف تامین مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان عنوان کرد و یادآور شد: خانواده‌های سرپرست خانوار و ایتام در اولویت تامین مسکن هستند.

وی متذکر شد: نحوه انتخاب خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد گیلان با بررسی توانمندسازی و اشتغال انجام می‌شود.

به‌ گزارش موج، همزمان با میلاد امام رضا(ع) ۱۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان در شهرستان‌های صومعه‌سرا، فومن، شفت و بندر انزلی افتتاح شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه