English

احداث۵۰۴ واحد مسکن مددجویی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه احداث۵۰۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان در سال جاری اجرایی شده است، تصریح کرد: احداثواحدهای مذکور در مراحل مختلف است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح واحدهای مسکن مددجویی کمیته امداد استان با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: اردیبهشت امسال همزمان با ولادت امام علی(ع) فاز نخست احداثمسکن مددجویان کمیته امداد در گیلان آغاز شده است.

سردار محمد عبدالله‌پور به صدور ۶۶۰ پروانه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و افزود: در فاز نخست تعداد یک‌هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در استان احداثمی‌شود.

وی با بیان اینکه احداث۵۰۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان در سال جاری اجرایی شده است، تصریح کرد: احداثواحدهای مذکور در مراحل مختلف است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، اعتبارات احداثمسکن مددجویان کمیته امداد را از محل هدیه مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: اعتبارات مذکور اختصاص داده شده و با همکاری بسیج مهندسان سپاه قدس گیلان در حال انجام است.

عبدالله‌پور از افتتاح ۱۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان همزمان با میلاد امام رضا(ع) خبر داد و افزود: امروز واحدهای مذکور در شهرستان‌های صومعه‌سرا، فومن، شفت و بندر انزلی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان رتبه نخست اجرای پروژه ساخت مسکن مددجویان در کشور را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در مدت ۹۰ روز واحدهای مسکن مددجویان کمیته امداد آماده می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به ایجاد شور و شعف بین نیروها برای ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان امسال امیدواریم بتوانیم یک‌هزار واحد مددجویی را تحویل دهیم و سال آینده واحدهای دیگری را احداثکنیم.

عبدالله‌پور با بیان اینکه امیدواریم روزی تمام مددجویان گیلان دارای مسکن باشند، اظهار کرد: برای ساخت هر کدام از واحدهای مسکن مددجویی ۳۰ میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شده که ۲۰ میلیون تومان از طریق سپاه تامین می‌شود و باقی‌مانده از محل کمک‌های محلی و توان جهادی بسیجیان است.

وی، شهرستان لاهیجان با ۹۰ پروژه را دارای بیشترین واحد مسکن مددجویان عنوان کرد و افزود: ۸۴ واحد مسکن مددجویان در صومعه‌سرا در حال احداثاست ضمن اینکه ۱۳ واحد مسکن مددجویان به دلیل تعداد کم روستاها در بندر انزلی احداثمی‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان، زیربنای هر کدام از واحدهای مسکن مددجویان کمیته امداد را ۵۰ متر مربع ذکر کرد و گفت: کیفیت ساخت واحدهای مذکور توسط بسیج مهندسان سپاه قدس گیلان مدیریت و نظارت می‌شود.

عبدالله‌پور با اشاره به وجود ۳ هزار و ۴۰۰ مددجوی بدون مسکن کمیته امداد در گیلان، بیان کرد: در مدت ۲٫۵ سال آمادگی احداثتمام واحدهای مسکن مددجویان کمیته امداد در استان را داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه