English

خلاقیت و نوآوری حلقه مفقوده در ارائه خدمات به گردشگران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: اگر نیازمند به رونق صنعت گردشگری هستیم باید دست به ابتکارات ویژه در ارائه خدمات به گردشگران بزنیم.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، یونس رنجکش در دوره آموزش ویژه عوامل طرح ساماندهی دریا که از سوی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: برای توسعه و پایداری هر کسب کاری خلاقیت و نوآوری لازمه آن است و باید بپذیریم که اگر نیازمند به رونق صنعت گردشگری هستیم باید دست به ابتکارات ویژه در ارائه خدمات به گردشگران بزنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ادامه داد: گردشگر نیازمند دریافت خدمات مناسب با کیفیت مطلوب است که می توان با امکانات و ظرفیت های موجود این خدمات را به نحو شایسته ای به آن ارائه کرد.

رنجکش یاد آور شد: بسیاری از مراکز خدماتی که در زمینه گردشگری فعالند به دلیل عدم نوآوری در ارائه خدمات نمی توانند در آمد کافی از کسب و کار خود داشته باشند که نیازمند به تغییر روش مدیریتی دارند.

رنجکش با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استفاده از ظرفیت های ساحلی اظهار کرد: در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ساماندهی سواحل در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت و استانداری ها مسوول این ساماندهی شدند.

وی گفت: براساس این مسوولیت و نگاه خوبی که در مدیریت عالی استان گیلان وجود دارد موضوع بهره مندی مناسب از ظرفیت های ساحلی استان که در دستور کار معاونت سیاسی و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قرار گرفت که نتایج خوبی را در این سه سال در زمینه توسعه امکانات و خدمات مناسب و جلب رضایتمندی گردشگران داشته ایم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، توجه به خاستگاه رضایتمندی گردشگران را از اولویت های حوزه اجتماعی دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا از این فرصت برای تولید نشاط اجتماعی و همگرایی های اجتماعی و فرهنگی در جامعه بیشتر بهره مند شویم.

وی ادامه داد: گردشگران نیازمند فضای مناسب برای بهره مندی هستند و ما موظف هستیم برای آنان شرایط مطلوب را فراهم کنیم تا هم از حضور آنان برای توسعه صنعت گردشگری استان بهره مند شویم و هم زمینه توسعه نشاط اجتماعی را فراهم آوریم.

رنجکش خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این سال ها با هماهنگی دستگاه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و عمرانی خدمات خوبی ایجاد شده است که باید توسعه یابد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، تغییر نگرش برخی مدیریت ها و توجه به خلاقیت در حوزه مدیریت گردشگری در تمامی ابعاد را از ضرورت های این خدمات دهی به گردشگران عنوان کرد.

رنجکش تصریح کرد: با نگاهی نو حتی می توانیم از تهدید ها نیز فرصت مناسبی برای رونق کسب و کار بهرمند شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه