English

گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان فومن در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: برای گازرسانی به ۱۸ روستای قابل افتتاح در هفته دولت در فومن بیش از ۱۷۰ کیلومتر شبکه گذاری با هزینه ای بالغ بر ۱۰۷میلیارد ریال انجام شده است.

گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان فومن در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج از فومن، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۲ روستا از مجموع ۱۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند که با گازرسانی به ۱۸ روستای دیگر در این شهرستان در هفته دولت، درصد بهره مندی گاز به بیش از ۹۳ درصد خواهد می رسد..

ظهیری افزود: با اجرای پروژه های بند «ق» در این شهرستان تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای گاز از ۵۷ روستا(در ابتدای سال ۹۳) به ۱۲۰ روستا تا هفته دولت می رسد.

وی بیان کرد: برای گازرسانی به ۱۸ روستای قابل افتتاح در هفته دولت در فومن بیش از ۱۷۰ کیلومتر شبکه گذاری با هزینه ای بالغ بر ۱۰۷میلیارد ریال انجام شده و مجموع میزان شبکه گذاری در این شهرستان به بیش از یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه با گازرسانی به این روستاها امکان برخورداری از گاز برای ۲۵۷۹ خانوار فراهم خواهد شد اظهار کرد؛ مجموع مشترکین گاز در این شهرستان نزدیک به ۳۱ هزار مشترک می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه