English

حادثه برخورد یک دستگاه پژو با اتوبوس / رانندگان اتوبوس باید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنند

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه رانندگان اتوبوس باید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنند، تصریح کرد: اگر مسافران اتوبوس‌های عمومی تخلفی را مشاهده کردند بلافاصله تخلف راننده اتوبوس مسافری را به شماره ۱۱۰۱۲۰ پیامک کنند.

حادثه برخورد یک دستگاه پژو با اتوبوس / رانندگان اتوبوس باید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه پژو با اتوبوس که منجر به واژگونی اتوبوس شد، اظهار کرد: در این حادثه یک نفر از سرنشینان پژو که نوجوان ۱۲ ساله بود کشته شد.

مهیار رستگار با بیان اینکه سه نفر دیگر از سرنشینان خودروی پژو مجروح شدند، افزود: مجروحان به صورت سرپایی درمان شدند و خوشبختانه هیچ‌کدام از سرنشینان اتوبوس دچار جراحت نشدند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به آمار غلط حادثه‌دیدگان تصادف مذکور در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت: اطلاعات فضای مجازی غیر واقعی است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان اتوبوس باید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنند، تصریح کرد: اگر مسافران اتوبوس‌های عمومی تخلفی را مشاهده کردند بلافاصله تخلف راننده اتوبوس مسافری را به شماره ۱۱۰۱۲۰ پیامک کنند.

رستگار در ادامه به وضعیت فعلی ترافیکی جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: اکنون ترافیک تمام محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای ارتباطی گیلان بدون محدودیت ترافیکی است، خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم سبقت و سرعت مجاز را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان عدم رعایت سرعت و سبقت مجاز را حادثه‌ساز خواند و یادآور شد: هر گونه بی‌احتیاطی و تخطی از سرعت مجاز حوادثناگواری را به بار می‌‌آورد که جبران آن امکانپذیر نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه