English

راه‌اندازی چهار طرح سالم‌سازی در بندر کیاشهر

بخشدار بندر کیاشهر از راه‌اندازی چهار طرح سالم‌سازی در ساحل این بندر خبر داد و گفت: تدابیر خاصی برای فصل شنا در سواحل بخش بندر کیاشهر ایجاد شده است.

راه‌اندازی چهار طرح سالم‌سازی در بندر کیاشهر

به گزارش خبرگزاری موج از بندر کیاشهر،قربان خوشحالبا اشاره به وجود ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی در این بخش گردشگری اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی و تأکیدات استاندار و فرماندار شهرستان اهمیت ساماندهی سواحل بخش بندر کیاشهر مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بندر کیاشهر جزو شهرهای مهم برخوردار از ساحل بسیار زیبا است، افزود: سواحل برای حفظ جان مردم، مسافران و گردشگران بوده که در حوزه نوار ساحلی نیازمند تدارکات و برنامه‌ریزی خاص است.

بخشدار بندر کیاشهر از راه‌اندازی چهار طرح سالم‌سازی در ساحل این بندر خبر داد و گفت: تدابیر خاصی برای فصل شنا در سواحل بخش بندر کیاشهر ایجاد شده است.

وی وجود ساحل نقاط حادثه‌خیز و خطرآفرین را نگران کننده خواند و ادامه داد: وجود ساحل خطرآفرین وظیفه ما را در حفظ جان مسافران و گردشگران در فصل تابستان را افزایش می‌دهد.

خوشحال با تصریح بر اینکه امسال تیم‌های نجات غریق در ۲۵ نقطه خطرآفرین ساحل بندر کیاشهر مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال دهیاران به عنوان مدیران امور در نوار ساحلی انتخاب شده‌اند.

وی درباره تعداد غرق‌شدگان در ساحل بندر کیاشهر گفت: تابستان امسال تاکنون با اقدام‌های صورت گرفته غرقی نداشتیم و امیدواریم تا پایان تعطیلات تابستان مسافران و گردشگران سفر خوبی را در بخش بندرکیاشهر سپری کنند.

بخشدار بندرکیاشهر بیشترین غرقی در ساحل این بخش را مربوط به سال ۹۳ ذکر کرد و افزود: آمار غرقی سال گذشته یک نفر بود و امسال نیز با تدارکات، پشتیبانی و فعالیت تمام دهیاران آمار غرق شدگان به صفر رسیده است.

وی نقش دهیاران به عنوان مدیران روستا در نوار ساحلی به مسافران و گردشگران در عدم غرق شدگان را بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی و حضور فیزیکی مسؤولان شهرستانی، استانی و کشوری از ساحل بندر کیاشهر نشانه اهمیت این موضوع است.

بخشدار بندر کیاشهر تلاش مسؤولان در ایجاد امنیت سواحل را برای ایمنی بیشتر جان مسافران دانست و یادآور شد: مسؤولان در تلاش هستند تا مردم سفری خوش و به یادماندنی را در سواحل تجربه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه