English

نیازمند تغییر نگاه به بحثصدقات در خانواده ها هستیم

مدیرکل کمیته امداد گیلان به تامین ۲۵ درصد از منابع اعتباری کمیته امداد از محل مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و افزود: مردم انتظار دارند آثار کمک‌های پرداختی به نهاد مذکور را مشاهده کنند.

علیرضا محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج در رشت با تبریک روز خبرنگار گفت: نهاد مقدس کمیته امداد با مشارکت مردمی فعالیت‌های عام‌المنفعه انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر رویکرد این نهاد است، تصریح کرد: مردم می‌خواهند خروجی فعالیت‌های کمیته امداد در عرصه‌های مختلف را بدانند.

محمدی تامین منابع اعتباری کمیته امداد را از دو طریق دولتی و مشارکت‌های مردمی خواند و بیان کرد: ۷۵ درصد از اعتبارات نهاد مذکور از طریق دولت و مجلس تامین می‌شود.

وی به تامین ۲۵ درصد از منابع اعتباری کمیته امداد از محل مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و افزود: مردم انتظار دارند آثار کمک‌های پرداختی به نهاد مذکور را مشاهده کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه احصای نیازمندی‌های مادی و معنوی مددجویان در شهرها و روستاها یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های این نهاد است، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است.

محمدی به برنامه‌ریزی در راستای توانمندسازی خانواده‌های آسیب‌پذیر در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … اشاره کرد و یادآور شد: توانمندسازی خانواده‌های نیازمند از اولویت‌های کمیته امداد گیلان است.

وی با بیان اینکه نیازمندان در عرصه‌های مختلف به کمیته امداد مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: بیماران صعب‌العلاج، سالمندان، زنان سرپرست خانوار و … از گروه‌های هدف کمیته امداد هستند و برای هر کدام از آنها برنامه داریم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از جشن اشتغال ۳ هزار و ۷۰۰ خانواده مددجوی این نهاد در ۱۱ شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: امر مذکور با مشارکت مردم و سازمان‌های مختلف در استان تحقق پیدا کرده است.

محمدی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، بیان کرد: سالانه ۶۰۰ هزار تا یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مستمری پرداخت می‌شود.

وی به پرداخت تسهیلات برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: تسهیلات مذکور از ۲ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه