English

بوستان ملت شهر رشت میزبان نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان است

علی پورحسن با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان از ۱۳ مرداد‌ماه جاری به مدت دو هفته میهمان بوستان ملت شهر رشت می‌شود، افزود: دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی از جمله اهداف راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه مذکور است.

بوستان ملت شهر رشت میزبان نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان است

به گزارش خبرگزای موج از رشت، علی پورحسن در جلسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه سیار کتاب این کانون در پارک ملت رشت اظهار کرد: این نمایشگاه و فروشگاه با هدف گسترش‌ فرهنگ مطالعه و کتاب‌‌خوانی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان از ۱۳ مرداد‌ماه جاری به مدت دو هفته میهمان بوستان ملت شهر رشت می‌شود، افزود: دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی از جمله اهداف راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه مذکور است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عرضه‌ کتاب و محصولات فرهنگی را فعالیت مهم نمایشگاه و فروشگاه مذکور بیان کرد و گفت: در این نمایشگاه فعالیت‌ و برنامه‌های کانون پرورش فکری با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مربیان کانون در نمایشگاه و فروشگاه سیار مذکور خاطرنشان کرد: مربیان با استفاده از فعالیت‌ نمایشی، تصویری روشن از تعداد مراکز فرهنگی‌‌هنری ثابت و فراگیر را ارائه می‌دهند.

به گفته پورحسن، مربیان کانون در نمایشگاه عرضه کتاب نسبت به معرفی تعداد کتابخانه‌های سیار، پستی و شیوه‌‌ اجرای برنامه‌های کانون به مخاطبان فعالیت می‌کنند.

وی تجلیل از کودکان و نوجوانان در مسابقه حضوری کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب را بخشی از برنامه‌های مراسم راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه کتاب عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان معرفی کتاب و تماشای کتاب‌فیلم را از دیگر برنامه‌های مراسم مذکور ذکر کرد و یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه کتاب کانون با همراهی حوزه هنری گیلان برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان راه‌اندازی می‌شود.

پورحسن با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه سیار کتاب هر دو هفته میهمان یکی از پارک‌ها و بوستان‌های گیلان می‌شوند، یادآور شد: عرضه‌ کتاب و محصولات فرهنگی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله برنامه‌های مراسم راه‌اندازی این فروشگاه و نمایشگاه سیار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه