English

دستگاه‌ها در طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی جدیت داشته باشند

استاندار گیلان اعتبارات تملک دارایی های استانی در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال جاری را ۲۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با نگاه توسعه‌ای به استان باید تلاش شود از حداکثر ظرفیت‌ها در رشد شاخص‌های استان بهره‌مند شویم.

دستگاه‌ها در طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی جدیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، استاندار گیلان در جلسه‌ بررسی وضعیت شاخص توزیع اعتبارات تملک دارایی و پروژه‌های عمرانی استان گفت: دستگاه‌ها در طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی جدیت داشته باشند.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه در سال جاری غیر از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه‌ی جدیدی تعریف نخواهد شد، افزود: دستگاه‌ها در طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی جدیت داشته باشند و این مسئله یکی از شاخصه‌های ارزیابی عملکرد مدیران محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی سال ۹۴ دستگاه‌ها یکی از معیارهای توزیع اعتبارات در سال جاری است، خاطرنشان کرد: به رغم محدودیت اعتبارات و با تبدیل عبارت من به ما در استان و اهتمام صورت گرفته خوشبختانه اتفاقات خوبی را در استان شاهد بودیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به جدیت دولت در جهت پرداخت مطالبات دستگاه‌ها و پیمانکاران در سال جاری اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌ها مطالبات خود را جمع بندی کنند تا طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دولت نسبت به پرداخت آنان از طریق اسناد خزانه‌ای اقدام گردد.

استاندار گیلان با تاکید برانعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان از سوی مدیران دستگاه‌ها تصریح کرد: در برنامه ریزی و ارتقاء شاخص‌ها به آمارهای صحیح منتشر شده از سوی سازمان آمار تکیه شود.

وی بر ضرورت دفاع مدیران دستگاه‌ها از تلاش‌های صورت گرفته توسط دولت اشاره و افزود: اگر از تریبون‌‌ها اتفاقات مبارکی که در استان شکل گرفته به صورت صحیح مطرح نگردد آنها ملموس نخواهد بود.

وی به تحولات شکل گرفته در نوسازی مدارس استان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه امسال ۴ هزار و چهل و یک کلاس درس باید از چرخه‌ی سیستم گرمایشی با بخاری‌های نفتی خارج شود.

نجفی اعتبارات تملک دارایی های استانی در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال جاری را ۲۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با نگاه توسعه‌ای به استان باید تلاش شود از حداکثر ظرفیت‌ها در رشد شاخص‌های استان بهره‌مند شویم.

وی افزود: باتوجه به اهمیت مسئله‌ محیط زیست باید این مسئله به صورت متمایز در تمامی پروژه‌ها لحاظ شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخش‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در بحثتوزیع اعتبارات توسعه‌ شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه