English

سفر شهردار رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی به کشور سوئد

در این جلسه با سفر شهردار رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا به کشور سوئد به منظور حضور در نشست سالانه شهرداران شهرهای خلاق یونسکو موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرهاد شوقی در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به اکران کوتاه‌مدت فیلم ایستاده در غبار در یکی از سینمای رشت اظهار کرد: موضوع عدم اکران مناسب فیلم ایستاده در غبار که از آثار برگزیده در جشنواره فیلم فجر بود را مطرح کردم که پس از طرح این مسأله یکی از مسوولان فرهنگی از طریق برخی سایت‌ها در مقام پاسخگویی برآمد.

وی ادامه داد: فیلم ایستاده در غبار از آثار برگزیده جشنواره فیلم فجر بوده که تنها به مدت پنج روز در یکی از سالن‌های کوچک نمایش در ایام ماه مبارک رمضان اکران شد که مصاف با روز جهانی قدس بود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بسیار تعجب برانگیز است که چرا هر بار چنین مسائلی مطرح می‌شود برخی از دست‌های پشت پرده در مقام پاسخگویی بر می‌آیند، افزود: به مباحثارزشی سطحی نگاه می‌شود و این جای گلایه دارد.

وی گفت: چرا هر گاه درباره مباحثفرهنگی صحبت می‌شود بعضی‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهند و اخیراً نیز حجت‌الاسلام رفیعی مباحثی درباره موضوعات فرهنگی شهر رشت مطرح کردند که هیچ‌گونه حرکتی پس از آن صورت نگرفت.

شوقی با اشاره به بی‌نظمی حاکم بر صحن شورای رشت خاطرنشان کرد: قرار بود درباره نحوه حضور رسانه‌ها در صحن شورا اقدام‌هایی صورت گیرد اما هر هفته موضوع بی‌نظمی تکرار می‌شود.

وی با انتقاد از مدیریت نادرست در شورای شهر رشت، یادآور شد: وقتی نمی‌توانند صحن شورا را مدیریت کنند چگونه می‌توان یک شهر را مدیریت کرد.

به گزارش موج، در جلسه مذکور با سفر شهردار رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا به کشور سوئد به منظور حضور در نشست سالانه شهرداران شهرهای خلاق یونسکو موافقت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه