English

این نهاد مقدس یادگار گرانبهای امام راحل است

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مدیریت مراسم ملی و انقلابی زمینه مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم را در عرصه‌های مختلف نظام فراهم می‌کند.

این نهاد مقدس یادگار گرانبهای امام راحل است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این نهاد مقدس یادگار گرانبهای امام راحل است.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با استفاده بهینه از توان و ظرفیت‌ها، کمک نهادها و سازمان‌های تاثیرگذار و شخصیت‌های برجسته فرهنگی و انقلابی توانست هوشمندانه نقش مفید و ارزنده خود را در کوران حوادثفضای غبارآلود فتنه و جنگ نرم دشمنان و مخالفان اسلامی ایفا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه این شورا در راستای وحدت‌بخشی به نظام و مردم در مسیر درست و صراط مستقیم حرکت می‌کند، تصریح کرد: شورای هماهنگی نقش برجسته‌ای در تحقق اهداف انقلاب ایفا کرده است.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی را از نقش‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: گرامیداشت چنین مناسبت‌هایی نقطه‌ای شاخص در جهت‌گیری مواضع ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شود.

اشجری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، حفاظت از آرمان‌های سترگ امام خمینی‌(ره) و دستاوردهای انقلاب را از دیگر رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مدیریت مراسم ملی و انقلابی زمینه مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم را در عرصه‌های مختلف نظام فراهم می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری این شورا یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است، گفت: سیاست‌گذاری، نظارت، برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرای مراسم رسمی و مناسبت‌های عمومی نظام اسلامی از جمله فعالیت‌های این شوراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه