English

ادامه بارندگی و وزش باد در گیلان تا سه روز آینده

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، بارندگی و وزش باد در استان تا سه روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مازیار غلامی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده، ابرناکی، بارندگی، گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

وی ادامه داد: همچنین برای دامنه های جنوبی البرز، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، در بعضی ساعت ها رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود. غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری، در بعضی نقاط بارندگی پراکنده عنوان و برای فردا(یکشنبه) نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی پیش بینی کرد. سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با ۲۹ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۱۴ درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد. وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۲۴ و ۲۱ درجه سلسیوس عنوان کرد. غلامی همچنین بیشترین میزان بارش باران در گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۰ میلیمتر در بندرکیاشهر ذکر کرد. وی گفت: طی امروز ارتفاع موج بین ۵ / ۰ تا ۷ / ۰ متر، دمای آب دریا ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا با احتیاط مناسب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه