English

رسالت بزرگ مداحان تقویت ایمان و ارزش‌های اصیل دینی و اخلاقی است

استاندار گیلان گفت: ذاکران اهل بیت(ع) در تعریف و تمجید ذات خداوند و ذکر مناقب اهل بیت(ع) نقش تاثیرگذاری در جذب مخاطبان دارند.

رسالت بزرگ مداحان تقویت ایمان و ارزش‌های اصیل دینی و اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدعلی نجفی در دیدار با اعضای کانون مداحان گیلان با اشاره به اینکه رسالت بزرگ مداحان تقویت ایمان و ارزش‌های اصیل دینی و اخلاقی است اظهار کرد: فلسفه و هویت مدیحه‌سرایی در مدح و ستایش خداوند است.

استاندار گیلان، ریشه مدح پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را در ثناگویی پروردگار عنوان کرد و افزود: ذاکران اهل بیت(ع) در تعریف و تمجید ذات خداوند و ذکر مناقب اهل بیت(ع) نقش تاثیرگذاری در جذب مخاطبان دارند.

نجفی با بیان اینکه جلسه اهل بیت(ع) روحیه معنوی را در انسان متبلور می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دین اسلام مبتنی بر عدالت است باید از افراط و تفریط دوری کنیم و حقایق را ببینیم.

استاندار گیلان به سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر علمی‌نگری اندیشه مداحان اشاره کرد و گفت: با توجه به تمام مواهبی که پس از انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری با شکوه مجالس اهل بیت(ع) شده اما قشر مداحان در مظلومیت اجتماعی هستند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان، بیان کرد: کنگره مذکور نمونه‌ای از اقدام‌های توأم با اخلاص بود.

استاندار گیلان به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان به بهترین شکل اشاره کرد و یادآور شد: اگر انسان در کارها اخلاص داشته باشد خداوند به او فرصت و توفیق خدمتگزاری می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه