English

کنترل ترافیک در محور مهم رشت‌ ‌ قزوین و بالعکس

فرمانده پلیس‌راه گیلان گفت: از روز پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب تردد انواع خودروهای سنگین در محور قزوین‌ ‌ رشت ممنوع است

کنترل ترافیک در محور مهم رشت‌ ‌ قزوین و بالعکس

به گزارش خبرگزاری موج، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رشت با اشاره به تعطیلی روز شنبه و سفر گردشگران و مسافران به گیلان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه پیش‌بینی لازم برای کنترل ترافیک در محور مهم رشت‌ ‌ قزوین و بالعکس در نظر گرفته شده است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه محدودیت ترافیک برای خودروهای سنگین از جمله کامیون‌ها و تریلر اعمال می‌شود، تصریح کرد: از روز پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب تردد انواع خودروهای سنگین در محور قزوین‌ ‌ رشت ممنوع است.

رستگار ادامه داد: از ساعت هشت صبح روز جمعه و شنبه نیز در محور رشت ‌ قزوین و بالعکس محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین باربری، کامیون‌ و تریلر اعمال می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت ساعت محدودیت ترافیک توسط رانندگان خودروهای سنگین خاطرنشان کرد: کامیون‌های حامل مواد سوختی استثناء هستند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان به وضعیت ترافیکی در جاده‌های گیلان اشاره کرد و گفت: اکنون به دلیل بارش باران سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز را از جمله عوامل حادثه‌ساز به‌ ویژه در شرایط بارانی جاده‌های استان عنوان کرد و یادآور شد: در شرایط بارانی واژگونی خودروها افزایش می‌یابد.

فرمانده پلیس‌راه گیلان توجه به قوانین رانندگی را امری ضروری خواند و خاطرنشان کرد: توجه به قوانین رانندگی ایمنی سفر را تضمین می‌کند.

به گزارش موج، بارش باران از بامداد امروز در بیشتر نقاط گیلان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و طبق اعلام کارشناس هواشناسی استان، بارندگی هوا تا پایان هفته جاری تداوم می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه