English

ارائه ۱۰۰ طرح صنعتی و معدنی برای جذب سرمایه‌گذاران در گیلان

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: شهرک صنعتی رودسر برای اجرای طرح صنعتی ساخت انواع ساختمان‌های پیش‌ساخته فلزی در نظر گرفته شده است.

ارائه ۱۰۰ طرح صنعتی و معدنی برای جذب سرمایه‌گذاران در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رودسر، رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جریان بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های نقاط مختلف گیلان در راستای اجرای طرح‌های صنعتی در استان اظهار کرد: تعداد ۱۰۰ طرح صنعتی و معدنی برای جذب سرمایه‌گذاران در گیلان ارائه شده است.

محمد آراسته به ارائه طرح صنعتی ساخت انواع ساختمان‌های پیش‌ساخته فلزی با ظرفیت سالانه پنج هزار تن در گیلان اشاره کرد و افزود: استفاده از ساختمان‌های سبک در معماری جدید و کاهش مدت زمان ساخت از مزایای ارائه طرح مذکور در استان است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه شهرک صنعتی رودسر برای اجرای طرح صنعتی ساخت انواع ساختمان‌های پیش‌ساخته فلزی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: استفاده از زیرساخت‌های شهرک و نزدیکی به بازارهای منطقه از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی رودسر است.

آراسته، شهرک صنعتی رودسر را دارای زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی برشمرد و بیان کرد: شهرک مذکور ۷۵ کیلومتر تا فرودگاه و ۶۰ کیلومتر تا بندر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فاصله دارد.

وی به وجود مواد اولیه انواع ورق، پروفیل، نبشی، پیچ و مهره و رنگ در داخل کشور اشاره کرد و گفت: کشورهای حاشیه دریای خزر، عراق، افغانستان و سوریه از اهداف صادراتی طرح صنعتی ساخت انواع ساختمان‌های پیش‌ساخته فلزی در گیلان است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه با اشاره به ارائه طرح صنعتی ساخت انواع راه‌پله‌های فلزی و استیل در استان، خاطرنشان کرد: توجه بازار به محصول جدید و نیاز بازار داخلی، دوام و زیبایی محصول تولیدی نسبت به محصولات مشابه از مزایای ارائه طرح مذکور در گیلان است.

آراسته، ظرفیت تولید طرح صنعتی ساخت انواع راه‌پله‌های فلزی و و استیل در گیلان را سالانه دو هزار تن خواند و یادآور شد: شهر صنعتی رشت برای اجرای طرح مذکور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از زیرساخت‌های شهر صنعتی و دسترسی آسان به راه‌های اصلی از ویژگی‌ها و مزایای شهر صنعتی رشت است، اظهار کرد: زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و فرودگاه در شهر صنعتی رشت وجود دارد.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود مواد اولیه انواع ورق و میله‌های فلزی، ورق و میله استیل، یراق‌آلات فلزی و استیل و پیچ و مهره در داخل کشور اشاره کرد و افزود: بازار مناسب داخلی برای اجرای طرح مذکور وجود دارد.

آراسته همچنین از ارائه طرح صنعتی ساخت تریلر و نیمه تریلرهای کشاورزی در گیلان خبر داد و بیان کرد: سالانه ۲۴۰ دستگاه ظرفیت طرح ارائه شده مذکور در استان است.

وی با اشاره به وجود بازار مناسب منطقه‌ای در استان‌های شمالی با توجه به مزیت‌های بخش کشاورزی، تصریح کرد: شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای اجرای طرح مذکور در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و فرودگاه در شهرک صنعتی سفیدرود رشت اشاره کرد و گفت: شهرک مذکور ۳۰ کیلومتر تا بندر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فاصله دارد.

آراسته با بیان اینکه مواد اولیه انواع ورق، پروفیل، نبشی، قطعه‌ها و تجهیزات جانبی، رنگ و انواع موتور در داخل کشور وجود دارد، اظهار کرد: بازار مناسب داخلی از مزایای اجرای طرح صنعتی ساخت تریلر و نیمه تریلرهای کشاورزی در گیلان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه