English

رودبار به عنوان شهرستان سبز در زمینه گازرسانی

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه مجموع مشترکان گاز به ۲۹ هزار و ۴۰۰ مشترک رسیده است، از اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار رودبار در سال ۹۶ خبر داد.

رودبار به عنوان شهرستان سبز در زمینه گازرسانی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در نشست گازرسانی این شرکت با اشاره به افتتاح گازرسانی در روستاهای استان اظهار کرد: در هفته دولت امسال طرح گازرسانی در شش روستای گیلان افتتاح می‌شود.

جمشید ظهیری با بیان اینکه در شهرستان رودبار سه پیمان گازرسانی در حال اجرا است، تصریح کرد: با برخورداری دو هزار و ۲۵۴ خانوار روستایی رودبار، میزان بهره‌مندی مردم روستاهای رودبار به ۷۳٫۱ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه مجموع مشترکان گاز به ۲۹ هزار و ۴۰۰ مشترک رسیده است، گفت: برای شهرستان رودبار ۶۹۵ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

وی با ابراز امیدواری از اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار رودبار در سال ۹۶، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۶ رودبار به عنوان شهرستان سبز در زمینه گازرسانی معرفی می‌شود.

ظهیری از معرفی چند شهرستان سبز در زمینه گازرسانی تا سال مذکور خبر داد و گفت: گازرسانی در جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها و اشتغالزایی نقش مهمی دارد.

وی گاز را یک انرژی ارزان‌ و پاک دانست و یادآور شد: حفظ محیط زیست، کاهش هزینه سوخت برای مردم، صرفه‌جویی ارزی برای دولت و… از جمله دستاورد گازرسانی در گیلان است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین به‌موقع منابع مالی و اجرای پروژه‌های باقی‌مانده بند «ق» تا سال ۹۶ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه