English

تشرف به عتبات عالیات بر اساس قرعه‌‌کشی

مدیر حج و زیارت گیلان گفت: پیش ثبت‌نام از صبح سه شنبه ۵ مرداد آغاز و تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۵ مرداد ادامه دارد.

تشرف به عتبات عالیات بر اساس قرعه‌‌کشی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیر حج و زیارت گیلان در جریان آغاز دور جدید پیش‌ ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات اظهار کرد: از امروز پیش ثبت‌نام عرفه، تاسوعا و عاشورا توسط سازمان حج و زیارت آغاز شده است.

حسن فعال با بیان اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات از ۱۳ شهریور ماه تا ۱۵ آبان امسال اعزام می‌شوند، افزود: گروه‌های عتبات عالیات مربوط به بازه زمانی تاریخ مذکور «ایام عرفه، محرم و دهه اول ماه صفر» اعزام می‌شوند.

وی ثبت‌نام متقاضیان را اینترنتی دانست و تصریح کرد: متقاضیان تشرف قبل از ثبت‌نام در کاروان‌ها باید در سامانه عتبات عالیات به آدرس www. atabat. haj. ir نام‌نویسی کرده و کد رهگیری بگیرند.

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۵ مرداد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ۱۷ مرداد ماه جاری بین متقاضیان قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی اعلام نتیجه قرعه‌کشی مذکور را ۱۸ مرداد ماه جاری عنوان کرد و گفت: متقاضیان برای اطلاع از نتیجه قرعه‌کشی می‌توانند به سایت مذکور مراجعه کنند.

فعال اولویت تشرف به سفرهای عتبات عالیات را براساس قرعه‌‌کشی ذکر کرد و یادآور شد: افراد مازاد بر ظرفیت حذف می‌شوند.

وی با تصریح بر اینکه داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل چهار ماه از تاریخ اعزام ضروری است، متذکر شد: فرزندان بالای ۱۷ سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند ضمن اینکه تنها افراد پذیرفته شده در قرعه‌کشی دارای اولویت اعزام هستند و به هیچ عنوان انتقال یا جایگزینی انجام نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی