English

۱۷ مردادفرصتی ارزشمند برای تجلیل از تلاشگران عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی

استاندار گیلان گفت: دستیابی به توسعه و پیشرفت و رعایت حقوق شهروندی و انعکاس رویدادها، اقدام‌های دولتمردان و نظرات افکار عمومی و نخبگان را از جمله نقش مهم خبرنگاران دانست.

۱۷ مردادفرصتی ارزشمند برای تجلیل از تلاشگران عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدعلی نجفی در نشست استانداری گیلان در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران به نحو شایسته از تلاش‌های خبرنگاران تجلیل کنند.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدام‌های دولتمردان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز خبرنگار شایسته است که از تلاش خبرنگاران فعال در حوزه‌های مدیریتی هر دستگاه به نحو مطلوب قدردانی شود.

استاندار گیلان دستیابی به توسعه و پیشرفت و رعایت حقوق شهروندی و انعکاس رویدادها، اقدام‌های دولتمردان و نظرات افکار عمومی و نخبگان را از جمله اهداف مهم خبرنگاران دانست.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران استان عکس‌ها و گزارش‌های مربوط به مراسم تجلیل از خبرنگاران را به استانداری ارائه دهند، یادآور شد: تا ۳۰ مردادماه امسال باید عکس‌ها و گزارش‌ها به روابط‌عمومی استانداری ارائه شود.

نجفی ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید صارمی را فرصتی ارزشمند برای تجلیل از تلاشگران عرصه‌ خبر و اطلاع‌رسانی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه