English

سیر صعودی گیلان در آمار اشتغال به معنی حل مشکل بیکاری نیست

استاندار گیلان در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: سیر صعودی گیلان در آمار اشتغال به معنی حل مشکل بیکاری نیست.

سیر صعودی گیلان در آمار اشتغال به معنی حل مشکل بیکاری نیست

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدعلی نجفی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه عمده نشست‌های استان حتی با محوریت اقتصاد به موضوعات و پیوست‌های فرهنگی توجه می‌شود گفت: خوشحالیم از اینکه ریاست شورای فرهنگ عمومی استان برعهده‌ی انسانی فاضل، دانشمند و از افتخارات ما است که با روحیه‌ی اعتدالی که از سفارشات دین مبین اسلام است رفتار می‌کنند.

وی با بیان اینکه گیلان در بخش‌های مختلف سیاسی، انتخابات، امنیتی و شاخص‌های اقتصادی روند رو به رشدی را طی می‌کند گفت: در بخش‌های اقتصاد مقاومتی شاخص‌های گیلان رو به توسعه است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش آمار بیکاری گیلان در سال ۹۱،۱۵٫۶ دهم بود خاطر نشان کرد: هم اکنون این آمار به ۱۱ درصد رسیده است و شاخص‌های استان در این بخش رضایت بخش است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه جایگاه گیلان به لحاظ اشتغالزایی در کشور ارتقاء یافته و از رتبه دو کشور در زمینه بیکاری، به بیستمین استان کشور رسیده است.

نجفی با بیان اینکه بحثسواحل و بیکاری از دغدغه‌های وی در بدو ورود به گیلان بود گفت: سیر صعودی گیلان در آمار اشتغال به معنی حل مشکل بیکاری نیست.

وی تریبون‌های نماز جمعه را محل مناسبی برای بیان این واقعیت‌ها دانست و گفت: قطعاً نظرات ارشادی نماینده‌ی محترم ولی فقیه و ائمه‌ی جمعه در توفیقات فوق اثر بخش است.

آیت الله زین العابدین قربانی نیز بر ارتقای فرهنگ جامعه بر اساس آیات و فرموده های قرآن کریم تاکید کرد و افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی، مقوله ای است که تک تک افراد جامعه نسبت به آن مسئول هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور ده ها میلیون گردشگر در سال در استان بیان کرد: متاسفانه برخی از ناهنجاری های گردشگران به پای مردم گیلان ثبت می شود و این موضوع، به دور از انصاف است.

امام جمعه رشت تاکید کرد: فرهنگسازی، ارتقای فرهنگ قرآنی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی تنها وظیفه یک ارگان و یا دستگاه خاص نیست و همه در این ارتباط مسئول هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه