English

صیانت از ارزش‌های انقلاب جزو وظایف شورای نگهبان است

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات تالش گفت: صیانت و حفاظت از ارزش‌های انقلاب از وظایف ذاتی شورای نگهبان است.

صیانت از ارزش‌های انقلاب جزو وظایف شورای نگهبان است

به گزارش خبرگزاری موج از اسالم، عمران نعمت‌اللهیان امشب در دیدار با امام جمعه این شهر رسالت و جایگاه شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران را مقدس خواند. او با بیان اینکه شورای نگهبان در استقرار قانون اساسی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: شورای نگهبان همواره در خط ولایت و رهبری است و از این مهم حمایت می‌کند. مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات تالش صیانت و حفاظت از آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، جمهوریت و اسلامیت را از وظایف ذاتی شورای نگهبان عنوان کرد. ایشان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است. امام جمعه اسالم نیز در دیدار مذکور با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل نظارت بر انتخابات شهرستان تالش جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام اصغر جدایی نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات را موثر و بی‌بدیل خواند و گفت: شورای نگهبان همواره با چشمان تیزبین خود نظام جمهوری اسلامی را در مسیر تعالی و شکوفایی یاری کرده است.

وی با اشاره به جایگاه مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان در اداره کشور، یادآور شد: مقام معظم رهبری، رهبر تمام طیف‌ها و گروه‌ها هستند و همه باید از ایشان تبعیت کنند و رهنمودهای رهبری را در رأس امور خود قرار دهند.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، متذکر شد: امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین بحث‌های روز جامعه است.

وی از تعامل بین اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات بخش اسالم با ستاد نماز جمعه بخش اسالم قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه