English

ضرورت استفاده از ظرفیت سواحل برای مقابله با تهاجم فرهنگی

فرمانده سپاه ناحیه آستارا بر ضرورت استفاده از ظرفیت سواحل این شهرستان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تأکید کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت سواحل برای مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، محمدعلی علیزاده امشب در آیین افتتاح نمایشگاه محصولات فرهنگی در طرح سالم‌سازی ساحل صدف این شهرستان، اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با ابزارهای ضدفرهنگی و شبکه‌های مجازی، بی‌حجابی و بدحجابی را در بین بانوان و دختران جامعه ترویج دهد.

وی با تصریح بر اینکه نوجوانان و جوانان جامعه باید همواره مواظب توطئه‌ها و ترفندهای دشمن باشند، افزود: امنیت و آرامش کنونی و ثبات کشور در راستای حفظ ارزش‌های نظام و آرمان‌های شهدای اسلام تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به ضرر و زیان‌های قلیان و کالای دخانی در بین نوجوانان و جوانان تحصیلکرده، تصریح کرد: استکبار بدون شلیک حتی یک تیر، نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است.

وی درباره آسیب ماهواره و شبکه‌های مجازی در بین زنان و دختران جوان جامعه متذکر شد: ماهواره موجب از هم پاشیدگی بنیاد خانواده‌ها از یکدیگر شده و خطرات این ابزار ضدفرهنگی باید برای خانواده‌ها تبیین شود.

به گفته این مسؤول، سپاه ناحیه آستارا در راستای تقویت فرهنگ ناب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی، چهارمین سال متوالی است که با فرا رسیدن فصل تابستان از ظرفیت سواحل برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی استفاده می‌کند.

علیزاده طرح سالم‌سازی سواحل را زمان مناسبی برای برجسته‌سازی، تبلیغ و ترویج ارزش‌های اسلامی و ملی عنوان کرد.

به گزارش موج، شهرستان آستارا با ۱۸٫۵ کیلومتر نوار ساحلی دارای دو طرح سالم‌سازی سواحل با نام‌های سفیر امید و ساحل صدف است.

امسال در طرح سالم‌سازی سواحل ۲۰ غرفه نمایشگاه محصولات فرهنگی، گردشگری و مذهبی تا پایان شهریور دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه