English

افتتاح سیزدهمین ایستگاه آتش‌نشانی در رشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت از افتتاح سیزدهمین ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر خبر داد.

افتتاح سیزدهمین ایستگاه آتش‌نشانی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، بابک رمضانی عصر امروز در جمع اعضای کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی این شهر با تسلیت شهادت علی قانع آتش‌نشان فداکار شهر تهران، اظهار کرد: آتش‌نشانان براساس سوگندی که در حین ورود به این حیطه خوردند در هنگام مواجهه با حوادثو حریق جان خود را فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان شهرداری رشت همواره به سوگند خود متعهد هستند، تصریح کرد: آتش‌نشانان زمانی که صبح برای حضور در محل کار خود از منزل خارج می‌شوند نمی‌دانند که آیا دوباره به منزل باز می‌گردند یا خیر.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت با قدردانی از حمایت‌های اعضای شورا و شهردار رشت از این نهاد، تصریح کرد: با این حمایت‌ها توانستیم تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در رشت را افزایش دهیم تا در صورت بروز هرگونه حادثه در کمترین زمان ممکن در محل وقوع حضور یابیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ تعداد نیروهای آتش‌نشان شهرداری رشت ۱۷۲ نفر بود، خاطرنشان کرد: امسال تعداد نیروهای آتش‌نشان به ۳۴۵ نفر می‌رسد.

رمضانی خاطرنشان کرد: با دستور جذب نیرو که در سازمان آتش‌نشانی اعلام شده نیروهای این سازمان در سال ۹۶ به عدد۴۲۷ نفر می‌رسد.

وی از افتتاح سیزدهمین ایستگاه آتش‌نشانی رشت در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: امیدواریم براساس مصوبات اعلام شده، به‌زودی نردبان هیدرولیکی خریداری شود و در اختیار سازمان آتش‌نشانی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه