English

حضور بازیگران کشوری در اجرای تئاتر استانی بر افزایش مخاطبان تاثیرگذار است

نویسنده تئاتر گیلان با بیان اینکه هم اکنون شاهد استمرار اجرای تئاتر در گیلان هستیم، گفت: حضور بازیگران سینما و تلویزیون در اجرای تئاترهای استانی بر افزایش مخاطبان تاثیرگذار است.

حضور بازیگران کشوری در اجرای تئاتر استانی بر افزایش مخاطبان تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، بهزاد عشقی در مراسم افتتاحیه نخستین اجرای نمایش «ساکنان طبقه ۱۵کمپ آگینتاژ» که شب گذشته در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد اظهار کرد: به همت علاقمندان به تئاترهم اکنون شاهد استمرار اجرای تئاتر در گیلان هستیم. وی با بیان اینکه هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب گام های زیادی در پیش داریم افزود: در همه جای دنیا برای حمایت از تئاتر به آن یارانه پرداخت می کنند که این امر در استمرا و کمک به این هنر بسیار تاثیرگذار است. عشقی با اشاره به وجود مرزهای بسیار مشابه بین تئاتر حرفه ای، تئاتر اماتو و تئاتر آوانگارد ادامه داد: پدیدآورندگان آثار هنری باید به رعایت این مرزبندی ها ملزم باشند. نویسنده تئاتر گیلان خاطر نشان کرد: مرزهای این سه نوع تئاتر بسیار به نزدیک و در هم تنیده و به باریکی یک رشته تار مو است. وی با اشاره به اینکه به طور مثال می توان با نوعی ابتکار و خلاقیت می توان در دل تئاتر آوانگاردیسم، تئاتر آماتور را پنهان کرد افزود: در گذشته برای اینکه افراد رغبت بیشتری برای تماشای تئاتر داشته باشند از بازیگران سینما و تلویزیون استفاده می شد که این روش هم اکنون نیز استفاده می شود. عشقی حضور بازیگران سینما و تلویزیون در اجرای تئاترهای استانی را بر افزایش تعداد مخاطبان تاثیرگذار عنوان کرد. وی یادآور شد: برخی بازیگران سینما و تلویزیون برای جمع کردن مادیات وارد این عرصه می شوند.

به گزارش موج، نمایش «ساکنان طبقه ۱۵ کمپ آگنی‌تاژ» به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی ابوذر جلالی شب گذشته در رشت روی صحنه رفت.

در این نمایش رامین راستاد، پرستو گلستانی و کیوان خسرو مرادی بازی می کنند.

آرش عشقی به عنوان آهنگساز و عماد قویدل به عنوان خواننده اجرای برنامه می‌کنند.

تهیه‌کنندگی نمایش مذکور به‌عهده اسماعیل حاجتی است.

این نمایش در تاریخ‌های ۲۷،۲۸ و ۲۹ تیر ماه جاری رأس ساعت ۲۰ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی، هنری خاتم‌الانبیا(ص) اجرا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه