English

مات شدیم

تیم منتخب جهان در ششمین دور از مسابقات بین‌المللی شطرنج جام ستارگان در منطقه آزاد انزلی تیم ملی را شکست داد.

مات شدیم

به گزارش خبرگزاری موج از انزلی، رقابت‌های جام ستارگان بین دو تیم منتخب جهان و ایران از ۲۰ تیرماه جاری با حضور در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

رقابت‌های مذکور تا ۳۰ تیرماه جاری ادامه دارد و پس از برگزاری مسابقه سریع‌السیر در روز نخست رقابت‌ها تیم منتخب ستارگان جهان با کسب ۵۳٫۵ امتیاز در مقابل ۴۶٫۵ امتیاز قهرمانان ایران به پیروزی دست یافت.

ادامه مسابقات شطرنج جام ستارگان با روش شونینگن و در زمان استاندارد در منطقه آزاد انزلی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های این منطقه در حال برگزاری است.

در پایان ششمین دور از مسابقات بین‌المللی شطرنج جام ستارگان منطقه آزاد انزلی تیم ستارگان جهان بار دیگر توانست با ۳۶٫۵ امتیاز در مقابل ۲۳٫۵ امتیاز تیم شطرنج ایران به پیروزی برسد و اختلاف امتیازات دو تیم به عدد ۱۳ رسید.

در ششمین روز از این مسابقات پوریا درینی توانست جهانگیر وحیدف از ازبکستان را شکست دهد و امیررضا پوررمضانعلی مقابل مجید شویلی از گرجستان به نتیجه تساوی دست یافت.

میرشنکو از اوکراین با احسان قائم‌مقامی مساوی کرد و نایجل شورت از انگلستان در یک نبرد دیدنی در مقابل آرین غلامی قهرمان زیر ۱۰ سال جهان بازی را به تساوی کشاند.

علیرضا فیروزجا و سرگسیان از ارمنستان نیز به نتیجه مساوی رضایت دادند و سیدخلیل موسوی نتیجه بازی را به لی چانگ‌لی از چین‌تایپه واگذار کرد.

پرهام مقصودلو یکی از یکه‌تازان تیم منتخب شطرنج ایران موفق شد جان الوست از آمریکا را شکست دهد و الکساندر دریف از روسیه استاد بزرگ بانوان سارا خادم الشریعه را مغلوب کرد.

سکولف هلندی نیز در مقابل شاهین لر‌پری‌زنگنه از تیم منتخب ایران به تساوی رضایت داد.

در پایان ششمین دور از مسابقات جام ستارگان، تیم منتخب جهان ۵٫۵ بر ۴٫۵ منتخب ایران مات خود کرد.

در پایان ششمین دور از بازی‌های مذکور ناجیل شورت انگلیسی با کسب مجموع پنج امتیاز در تیم منتخب جهان و پرهام مقصودلو نیز از تیم ایران با جمع‌آوری چهار متیاز، امتیازآورترین بازیکنان دو تیم هستند.

از مجموع ۶دور مسابقه شطرنج جام ستارگان بین برترین شطرنج‌بازان جهان و منتخب بهترین بازیکنان در این تورنمنت بین‌المللی، سه دور از مسابقات با نتایج نزدیک و فاصله تنها یک امتیاز به نفع قهرمانان جهان به اتمام رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه