English

گیلان در سال ۹۶ سبز می شود

استاندار گیلان گفت: امسال ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در استان اختصاص داده شده است.

گیلان در سال ۹۶ سبز می شود

به گزارش خبرگزاری موج از ماسال، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح صنعتی آرشام پویش پلیمر این شهرستان اظهار کرد: وظیفه داریم از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

وی به شرایط سخت منابع مالی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: اعتبارات دولت به یک ششم کاهش پیدا کرده و به ۳۰ میلیارد ریال رسیده است.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی در استان تصریح کرد: سال گذشته دو هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت و دهه فجر در گیلان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در گیلان انجام شده است‌، خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال تعدادی از شهرستان‌های گیلان در بحثگازرسانی سبز اعلام می‌شود و بنا داریم در نیمه سال ۹۶ گیلان را استان سبز در حوزه گازرسانی اعلام کنیم.

نجفی به احداثسد لاستیکی در گیلان اشاره کرد و گفت: از ۱۱ سد لاستیکی، دو سد به اتمام رسیده است و دو سد در حال انجام و هفت سد دیگر در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: باید از باران رحمت الهی استفاده کنیم و به شدت دنبال اجرایی کردن سد شفارود هستیم ضمن اینکه عملیات اجرایی سد پلرود نیز در حال انجام است.

استاندار گیلان احداثسدهای پایین‌دستی را از سیاست‌های دولت در استان عنوان کرد و یادآور شد: اداره‌کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی گیلان در احداثسد شفارود همکاری لازم را دارند.

وی با اشاره به اینکه آب شرب تعدادی از شهرهای گیلان از سد شهر شفارود تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در گیلان اختصاص داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه