English

خدمات سازمان بهزیستی در کاهش آسیب ها بسیار موثر است

استاندار گیلان از اورژانس اجتماعی، نمایشگاه صنایع دستی معلولان، مرکز مشاوره اجتماعی و مراکز نگهداری نوزادان تحت پوشش بهزیستی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد علی نجفی عصر امروز در این بازدید، کار بهزیستی را کار بزرگی دانست و اظهار داشت: ارزش کار شما الهی و اجر و ثواب آن پیش خداوند محفوظ است و از لحاظ اداری نمی توان قدردانی کامل کرد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از کارشناسان خبره می تواند خانواده ای را از هم گسیختگی نجات داد گفت: اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت این است که از همه توان خود برای حمایت از اقشار آسیب پذیر بهره گیرد.

نجفی خواستار نظارت عالی بهزیستی بر فعالیت های بخش خصوصی در آسیب های اجتماعی شد و گفت: آموزش نیروهای ستادی بهزیستی برای تقویت نظارت سیاستگذاری و پایش آسیب های اجتماعی را تقویت کنید چون خدمات شما در کاهش آسیب ها بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه مولا علی(ع) بهترین الگو در دستگیری و کمک به دیگران است گفت: در هیج کجای دنیا به اندازه ی نظام اسلامی این حجم از خدمات محرومیت زدایی وجود ندارد و به این فعالیت ها افتخار می کنیم و حتی اگر بتوانیم یک خانواده را از آسیب ها ی اجتماعی نجات دهیم گویا همه ی جامعه را نجات داده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه