English

اورژانس هوایی در بیمارستان قائم رشت راه اندازی می شود / عقد قراردادهای درمانی تمام بیمه‌های پایه با بیمارستان قائم

مدیرعامل بیمارستان قائم‌(عج) رشت خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسؤولان آمادگی لازم برای راه‌اندازی اورژانس هوایی در راستای سیاست وزارت بهداشت در بیمارستان بین‌المللی قائم(عج) وجود دارد

اورژانس هوایی در بیمارستان قائم رشت راه اندازی می شود / عقد قراردادهای درمانی تمام بیمه‌های پایه با بیمارستان قائم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، علیرضا کریم‌‌زادحق امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور معاون کل وزیر بهداشت و توجه رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان در حمایت و پشتیبانی از بخش‌خصوصی در حوزه درمان، به راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف اهمیت به ارتقای سلامت جامعه اجرایی شده است.

علیرضا کریم‌‌زادحق افزود: راه‌اندازی ۳۰ تخت آی‌. سی‌. یو بیمارستان بین‌المللی قائم به یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های شمال کشور در بخش مراقبت‌های ویژه تبدیل شده است و تحقق این امر در راستای نیاز استان به ارتقای بخش مراقبت‌های ویژه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان و نوروز مسافرت مردم به گیلان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در این ایام حجم تقاضا افزایش می‌یابد و راه‌اندازی بخش مذکور موجب نجات انسان‌های دیگری که در تصادفات جاده‌ای و یا غیره نیاز حیاتی به بخش آی. سی. ‌یو پیدا می‌کنند، می‌شود.

این مسوول راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه را همگام با سیاست‌های وزارت بهداشت در این بیمارستان قائم عنوان کرد و یادآور شد: بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی قائم که تاکنون ۱۸۰ تخت دارای مجوز بوده، با راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه تعداد تخت‌های حاضر در این بیمارستان به ۲۱۰ تخت افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ تخت موجود در بیمارستان مذکور به عنوان تخت‌های ستاره‌دار در بخش اورژانس و شیمی‌درمانی است، خاطرنشان کرد: در بیمارستان بین‌المللی قائم ۷۰۰ نفر پرسنل با ۲۰۰ پزشک در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی تلاش دارند بهترین خدمات درمانی را به مردم گیلان و حتی گردشگران داخلی و خارجی و هموطنان ارائه دهد.

کریم‌زادحق با تصریح بر اینکه اکنون ۴۰ درصد تخت‌های مراقبت‌های ویژه گیلان در بیمارستان قائم قرار دارد، یادآور شد: این مهم یک امتیاز و رکورد در بخش درمان است.

وی با بیان اینکه بیمارستان بین‌المللی قائم(عج) به عنوان یک بیمارستان مدرن همسو با استاندارهای جهانی و جزء پنج بیمارستان مطرح کشور است، گفت: امسال اورژانس هوایی به صورت آزمایشی با هزینه‌های بالا برای نخستین بار در این بیمارستان با انتقال بیمار ایجاد شد.

مدیرعامل بیمارستان قائم‌(عج) رشت خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسؤولان آمادگی لازم برای راه‌اندازی اورژانس هوایی در راستای سیاست وزارت بهداشت در بیمارستان بین‌المللی قائم(عج) وجود دارد.

وی تعرفه‌های درمانی در این بیمارستان مذکور را با وجود هتلینگ مجهز و لوکس، همسو با تعرفه‌های دیگر بیمارستان‌های شهر رشت دانست و از عقد قراردادهای درمانی تمام بیمه‌های پایه با بیمارستان قائم خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه