English

دشمن برای پیاده‌سازی فساد اداری در دستگاه‌های دولتی برنامه‌ریزی کرده است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا گفت: دشمن برای پیاده‌سازی فساد اداری در درون دستگاه‌های دولتی برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام یحیی عبادیان عصر امروز در نشست مشترک با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان، اظهار کرد: دشمن‌شناسی، حضور در عرصه سازندگی کشور، دفاع از هویت ملی و دینی از بارزترین وظایف یک بسیجی است.

وی به نقش بسیج در قطع امید استکبار جهانی از جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج با اقتدار در بحثاقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل وارد شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا مبارزه با افرادی که طبل فیش‌های نجومی آنها به صدا در آمده را از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست.

وی یکی از دغدغه‌های حضرت علی(ع) در عصر خود را پرداختن موضوع اقتصاد عنوان کرد و گفت: دشمن برای پیاده‌سازی فساد اداری در درون دستگاه‌های دولتی برنامه‌ریزی کرده است.

عبادیان با تصریح بر اینکه به پشتوانه مقام معظم رهبری و حضور مدافعان اهل حرم در سوریه و عراق امنیت، آسایش و آرامش در مرزهای کشور برقرار است، یادآور شد: یکی از جلوه‌های بارز ایثار و از خود گذشتگی، حضور مدافعان حرم در نبرد با سلفی‌ها و تکفیری‌ها است.

وی تکفیری‌های داعشی را مرتد فطری خواند و افزود: مرتد فطری محکوم به اعدام بوده و اموالش باید مصادره شود.

این مسؤول گفت: نباید به تکفیری‌های مرتد فطری اجازه رخنه در صفوف مسلمانان و آسیب رساندن به ارزش‌های اسلام و آرمان‌های نظام داده شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه مرزهای کشور با پهپادها کنترل می‌شود خاطرنشان کرد: اگر جوانان بسیجی کشور به سوریه و عراق اعزام نمی‌شدند امروز مجبور بودیم در همدان و کرمانشاه به مصاف با تزویر و استکبار برویم.

وی بصیرت را چراغ راه هدایت و تعالی انسان دانست و یادآور شد: اگر کسی بصیرت نداشته باشد در مسائل سیاسی و اعتقادی دچار مشکل و لغزش می‌شود.

عبادیان رعایت ایمان و تقوای الهی، پیمودن مسیر اهل بصیرت، شناخت حقیقت ولایت و ولی امر زمانه خود و دور اندیشی در امور را از شرایط دستیابی به بصیرت برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه