English

کارگاه های آموزشی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در گیلان برگزار می شود

در ر استای گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، سه کارگاه آموزشی «مدیریت پخش مویرگی و مدیریت نقدینگی»، «سرمایه در گردش» و کارگاه آموزشی «مسایل فنی استخراج معادن با تمرکز بر پایداری شیب» در رشت برگزار شد.

کارگاه های آموزشی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در گیلان برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج و نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در رابطه با برگزاری این کارگاه های آموزشی گفت: در ر استای گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، سه کارگاه آموزشی «مدیریت پخش مویرگی و مدیریت نقدینگی»، «سرمایه در گردش» و کارگاه آموزشی «مسایل فنی استخراج معادن با تمرکز بر پایداری شیب» در رشت برگزار شد.

اسماعیل مقدس افزود: امکان سنجی ورود تولیدکنندگان برای فعالیت در عرصه پخش مویرگی، برنامه ریزی و تخصیص منابع، تنظیم و طراحی ساختار و تشکیلات سازمانی، برنامه ریزی و فعالیت در بخش ستادی پخش مویرگی از جمله محورهای عنوان شده در کارگاه آموزشی مدیریت پخش مویرگی بوده است. وی استراتژی انتخاب مسیر، برنامه ریزی اخذ سفارش و جمع آوری اطلاعات پایانه های فروش و کنترل عملکردها مربوط به مشتریان را نیز از دیگر محورهای عنوان شده در کارگاه آموزشی مدیریت پخش مویرگی عنوان کرد. وی تصریح کرد: مباحثمختلفی نظیر عوامل اثرگذار بیرونی و درونی در چگونگی نقدینگی، شیوه های مدیریت آن، شیوه های مدیریت سرمایه در گردش، مدیریت دارایی ها و بدهی های جاری و استراتژی های سودآوری محوری ترین عناوین آموزشی در کارگاه آموزشی مدیریت نقدینگی و سرمایه در گردش بود. مقدس تصریح کرد: در کارگاه آموزشی مسائل فنی استخراج معادن با تمرکز بر پایداری شیب، رفتار مواد در برابر تنش، پیش بینی زمین لغزه ها، علل، خطرات و خسارت های زمین لغزه، تحلیل پایداری و ارائه طرح پایداری یا تثبیت زمین لغزه ها عنوان شد. سیدمهدی هاشمی مدیرعامل شرکت خدمات مشاوره ای تجارت گستر کاسپین مدرس سمینارهای آموزشی در حوزه تجارت و بازرگانی و حامد پیله ور جاوید مدرس سمینار آموزشی بخش معدن بوده اند. براساس این گزارش؛ برگزاری کارگاه آموزشی استراتژی های بازاریابی و کارگاه آموزشی بررسی و تحلیل مالی و سرمایه گذاری از دیگر کارگاه های آموزشی برگزار شده به مناسبت فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن در رشت بوده است. از اول تیرماه(روز اصناف) تا دهم تیرماه(روز صنعت و معدن) دهه صنعت نامگذاری شده است. بدلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام قدر با این دهه برخی از برنامه های ویژه این ایام به بعداین ماه مبارک موکول شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی