English

رشد ۱۷ درصدی صادرات غیرنفتی گیلان طی سه ماه نخست امسال

استاندار گیلان از رشد ۱۷درصدی صادرات غیرنفتی استان طی سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: همه باید با تمام توان در جهت رشد بیشتر صادرات تلاش کنند.

رشد ۱۷ درصدی صادرات غیرنفتی گیلان طی سه ماه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدعلی نجفی امروز در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن اجتماعات استانداری گیلان، با بیان این مطلب افزود: تنها شاخص منفی رشد صادرات بود که با توجه به اقدامات خوبی که در این بخش صورت گرفته، خوشبختانه در حال رشد و جهش است.

وی همچنین از رشد ۱۷درصدی صادرات غیرنفتی استان طی سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: همه باید با تمام توان در جهت رشد بیشتر صادرات تلاش کنند. استاندار گیلان آمارهای ارائه شده از سوی اداره کل بنادر و کشتیرانی گیلان در زمینه رشد صادرات و واردات در بنادر استان را امیدوار کننده خواند و ادامه داد: هرچند آمار واردات هم برای ما حائز اهمیت بوده و بی شک اشتغال نیز ایجاد می کند، اما در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده؛ باید برای توسعه صادرات اهتمام فزون تری داشته باشیم. وی تصریح کرد: باید برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان نیز شرایط و بسترهای لازم برای توسعه صادرات را فراهم نماییم. نجفی لزوم تمرکز مدیران در جهت توسعه و رشد صادرات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: هرگونه آیین نامه و دستور العمل که مخالف با تولید و توسعه صادرات است، باید کنار گذاشته شود. وی همچنین به وجود فرصت های صادرات و اشتغال در شهرستان آستارا اشاره و اضافه کرد: باید این فرصت را قدر بدانیم و در جهت توسعه استان بهره بگیریم. استاندار گیلان در خاتمه سخنان خود، خواستار شکل گیری کمیته ای در زمینه لجستیک تجاری شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه