English

ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی در انزلی

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: هدف سازمان منطقه آزاد انزلی ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی است.

ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی در انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از انزلی، رضا مسرور در مراسم افتتاحیه مسابقات جام ستارگان شطرنج جهان و ایران با خیرمقدم به ورزشکاران داخلی و خارجی و رئیس فدراسیون جهانی شطرنج رویکرد سازمان متبوع خود را ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی اعلام کرد.

و ی افزود: نگاهی گذرا به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی طی دو سال و نیم گذشته حاکی از برنامه های این سازمان برای ایجاد زیرساخت های مختلف ورزشی بود که می توان به عنوان نمونه به مرکز تفریحات دریایی و مجموعه ورزش های ساحلی مرحوم قایقران، اشاره کرد، مراکزی که با هدف ایجاد زیرساخت توسعه ورزش های دریایی و ساحلی در این منطقه ساخته شده اند.

به گفته مسرور از سوی دیگر می توان مرکز نمایشگاه ها و همایش های منطقه را زیرساخت دیگری اعلام کرد که با برگزاری این مسابقات بین المللی ظرفیت خود را برای میزبانی از مسابقاتی در چنین سطح نشان می دهد.

این مسوول با تصریح بر اینکه میزبانی از مسابقات بین المللی از برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی است، گفت: طی سه ماه آینده این منطقه میزبان مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی است و این مسیر را در سایر ورزش ها ادامه می دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به آثار مثبت حمایت از توسعه ورزش اشاره و اضافه کرد: ورزش موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد و گسترش ورزش همگانی علاوه بر بالابردن استانداردهای سلامتی جامعه باعثافزایش روحیات پهلوانی و اخلاقی می شود.

مسرور خاطرنشان کرد: در آینده بسیار نزدیک یک ایرانی قهرمان مسابقات جهانی شطرنج خواهد شد و بسیار خوشحال تر خواهیم شد که این ایرانی یک گیلانی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه