English

گیلان بارانی است / پیش بینی بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر

کارشناس هواشناسی گیلان از بارندگی و کاهش دما در این استان خبر داد و گفت: شرایط بارندگی گیلان تا اواسط هفته جاری ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مازیار غلامی امروز با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: اکنون بارندگی در آستارا، رشت، بندرانزلی، بندر کیاشهر و لاهیجان آغاز شده و در لاهیجان همراه با رعد و برق است.

وی دمای فعلی رشت را ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر عنوان کرد و افزود: رطوبت نسبی هوا ۸۵ درصد است و از امروز شرایط بارندگی در گیلان مهیا می‌شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه عصر و امشب بارندگی شدت می‌یابد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امشب و صبح فردا بر شدت بارش‌ها افزوده شده و همراه با وزش باد باشد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارندگی موجب آبگرفتگی معابر می‌شود، خاطرنشان کرد: بالا آمدن آب سطح رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

غلامی سطح جاده‌ها را بر اثر بارندگی لغزنده خواند و خاطرنشان کرد: شرایط بارندگی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

وی با تصریح بر اینکه از امروز تا روز دوشنبه هفته جاری کاهش دما در گیلان محسوس می‌شود، یادآور شد: در این مدت دریا مواج است و ارتفاع موج افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی گیلان از گردشگران و مسافران خواست در حاشیه رودخانه‌ها چادر نزنند و رانندگان نیز با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، دقت لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه