English

ورود بیش از ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان در تعطیلات عید فطر / انتقاد از کندی ساخت باقیمانده آزادراه قزوین - رشت

استاندار گیلان از ورود بیش از ۳۰۰ هزار خودرو تا بامداد جمعه در تعطیلات عید فطر به استان خبر داد.

ورود بیش از ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان در تعطیلات عید فطر / انتقاد از کندی ساخت باقیمانده آزادراه قزوین - رشت
محمد علی نجفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج در رشت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مردم شریف استان و قدردانی از مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: اگر حجم ورودی بالای خودروها در تعطیلات عید فطر به ویژه بامداد چهارشنبه مدیریت نمی شد شاهد مشکلات بسیار بزرگتری می شدیم.

وی حضور فرمانداران در شهرستان ها را بسیار پررنگ و قابل قدردانی عنوان کرد و گفت: راه و شهرسازی استان نیز باید در ورودی و خروجی شهرستان ها حضور جدی تری داشته باشد.

استاندار گیلان با قدردانی از تمامی دستگاه های خدمات رسان در ایام تعطیلات عیدفطر که به صورت شبانه روزی حضور موثر دارند افزود: این حضور جدی که باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد باعثمی شود تا مسافران با کمترین مشکل مواجه باشند.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در روزهای گذشته در محور منجیل به رودبار افزود: تمام تلاش ما این است مردمی که با وجود بسیاری از مشکلات عزم سفر کرده و به استان ورود می کنند در کمال رفاه از مواهب الهی بهره مند شوند.

نجفی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار خودور تا بامداد جمعه وارد گیلان شدند خاطرنشان کرد: در طی ۳ سال گذشته به صورت مستمر از وزارت راه و شهرسازی قدردانی نمودم اما در حال حاضر بواسطه کندی ساخت باقیمانده آزادراه قزوین رشت از شرکت توسعه زیرساخت و پیمانکار پروژه گله مندم.

وی با بیان اینکه باتوجه به اهمیت موضوع بیش از صدبار به رودبار برای تشکیل جلسات مکرر درخصوص بررسی وضعیت آزاد راه و راه آهن، سفر داشتم گفت: ترافیک پرحجم روزهای گذشته نشان داد که این آزادراه صرفاً برای استان گیلان و گیلانی ها نیست.

نجفی اظهار داشت: باید استان گیلان را که در چنین ایامی پذیرای بیش از ۵ میلیون جمعیت است را همچون استان های گردشگرپذیر و زیارتی ببینند و امکانات و اعتبارات آن را به نسبت دو برابر جمعیتش اختصاص دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان، همچنین از سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خواست به عنوان رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان متناسب با ماموریت هایی که برای استان ها تعیین می کنند منابع اعتباری نیز اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی بیشتر به مسافران در کاهش حجم تصادفات و ترافیک سنگین موثر است گفت: اداره راهداری و نیز شهرداری ها موظف هستند به صورت جدی این مشکل را برطرف نمایند.

استاندار گیلان بر لزوم رعایت نظافت و جمع آوری زباله ها در شهرهای استان تأکید و تصریح کرد: متأسفانه مساجد بین راهی و سرویس های بهداشتی استان در شأن مردم شیک پوش گیلان نیست.

نجفی اداره کل اوقاف استان را موظف به خدمات رسانی بیشتر در محدوده ی امام زاده هاشم دانست و تصریح کرد: در جمع آوری زباله ها در روستاها باید از ظرفیت دهیاران بهره مند شویم.

وی افزود: کارکردن و خدمات رسانی به مردم باید در شرایط سخت به صورت ویژه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه