English

اعمال محدودیت ترافیکی از صبح امروز در ۲ محور اصلی گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم خروج مسافران از گیلان، محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ۱۲ شب در دو محور اصلی این استان اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی از صبح امروز در ۲ محور اصلی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مهیار رستگار شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون ترافیک در محور رشت‌ - قزوین عادی و روان است.

وی با بیان اینکه در این ساعت از شب ترافیک در محور رشت‌ - انزلی و بالعکس سنگین است، تصریح کرد: ترافیک در محدوده زیباکنار‌ - حسن‌رود سنگین است. فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در دیگر محورهای این استان را روان عنوان کرد و گفت: از رانندگان می‌خواهیم برای رانندگی در جاده‌های گیلان الزاماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند. وی عدم استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: رانندگان از کمربند ایمنی استفاده کنند. رستگار حجم ورود مسافران به گیلان را بسیار زیاد دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی حجم خروج مسافران از گیلان، محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ۱۲ شب در دو محور اصلی این استان اعمال می‌شود. وی متذکر شد: در زمان اعمال محدودیت ترافیکی، تردد انواع خودروهای سنگین و باربری در محور رشت - قزوین و آستارا‌ - اردبیل ممنوع است. فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا به زمان ساعت محدودیت ترافیکی توجه داشته باشند و یادآور شد: در زمان محدودیت ترافیکی از تردد انواع کامیون‌ها و تریلر در دو محور مذکور جلوگیری می‌شود. او در ادامه با بیان اینکه در این ساعت از شب ترافیک در محور رشت‌ - انزلی و بالعکس سنگین است، تصریح کرد: ترافیک در محدوده زیباکنار‌ - حسن‌رود سنگین است. فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک در دیگر محورهای این استان را روان عنوان کرد و گفت: از رانندگان می‌خواهیم برای رانندگی در جاده‌های گیلان الزاماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند. وی عدم استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: رانندگان از کمربند ایمنی استفاده کنند. رستگار حجم ورود مسافران به گیلان را بسیار زیاد دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی حجم خروج مسافران از گیلان، محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ۱۲ شب در دو محور اصلی این استان اعمال می‌شود. در زمان اعمال محدودیت ترافیکی، تردد انواع خودروهای سنگین و باربری در محور رشت - قزوین و آستارا‌ - اردبیل ممنوع است. فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا به زمان ساعت محدودیت ترافیکی توجه داشته باشند و یادآور شد: در زمان محدودیت ترافیکی از تردد انواع کامیون‌ها و تریلر در دو محور مذکور جلوگیری می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه